.

Beantwoord

simkaart activeren

  • 26 January 2012
  • 31 reacties
  • 4814 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Nog geen reactie op mijn email ontvangen, dus probeer ik het via dit forum: Graag zou ik simyo willen vragen mijn simkaart te activeren. De instructies bij de toegezonden simkaart zijn opgevolgd, maar de simkaart werkt nog niet.
icon

Beste antwoord door Alex 15 January 2013, 11:50

Bekijk originele reactie

31 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Mohamed Haraiki,

Volgens ons systeem zou je aansluiting inderdaad moeten werken. De rekeningen zijn inderdaad betaald. Daarom ben ik benieuwd naar de melding die je krijgt wanneer je probeert te bellen. Kan je dit aan ons doorgeven?

Groetjes,

Alex
Heey Alex,


Mijn simkaart is al twee weken geblokkeerd, wegens administratieve redenen.
Al mijn facturen zijn betaald en kan nog niet bellen wat ik vervelend vind. Ik ben onbereikbaar voor werk, vrienden en familie.
Ik heb gister middag ruim een uur lopen bellen naar de klantenservice om meer informatie te vragen van wat er nou mis mee is.
Er is mij verteld dat mijn simkaart meer als een week al gedeblokkeerd is en werd mij verteld dat ik mijn telefoon uit en aan moest zetten zodat de simkaart weer zou werken, het heeft niet geholpen en ben echt pissig.
Graag wil ik dat dit zo snel mogelijk opgelost word.


Groetjes Haraiki
Reputatie 2
Badge +1
Hey henksimons,

Wij hebben jouw vervangende simkaart geactiveerd. Je kan de nieuwe pin en pukcode vinden op jouw persoonlijke pagina.

Hey MVDB73,

Jouw simkaart is reeds geactiveerd.

Hey Phuno,

Zou je het toestel helemaal uit kunnen schakelen en dit nogmaals kunnen proberen?
Help help
Wie wil mij helpen?
Gisteren nw microsimkaart ontvangen.
Vervolgens alles gedaan zoals vermeld , maar steeds verschijnt er
plaats simkaart of geen simkaart , wat gaat er niet goed?
Wel mail gehad van Symio met pin en pukcode
Simkaartnummer :54285425
Zit met de handen in het haar , heb de telefoon dringend nodig voor het werk.
Thanks , gaat om een Sony Xperia U mobiel.
Hallo.

Ik heb vandaag ook een nieuwe micro simkaart gekregen,maar het activeren is niet gelukt.
Ik heb gebeld met de klantenservice,en die hebben mijn oude sim uitgschakeld,en de nieuwe sim moest dan werken.
Nu werkt geen van de 2 simkaarten meer.
Hoe en waar kan ik hem activeren.

Bedankt.

Mvg MJ van de Brink.
Badge
Vervangende microsimkaart gekregen. Hoe kan ik die activeren. LUkt niet via de telefoon en mail naar symio
06********
Reputatie 2
Badge +1
Hey Bobeest,

De aanvraag is opnieuw ingediend en tevens direct afgewezen omdat het telefoonnummer en het simkaartnummer niet overeen kwamen. Zou je mij nogmaals van het telefoonnummer en simkaartnummer kunnen voorzien via een privebericht?
Hoi Natascha,

Zojuist heb ik met de klantenservice contact gehad. Als het goed is, is zojuist de aanvraag opnieuw ingedient. Ik heb in ieder geval de juiste SIm nummers doorgegeven. 

Je zou me dubbel op mijn gemak stellen als je dit nog even zou verifieren.

Groeten Boban
Badge +6
Hoi Bobeest,

Simkaartnummer van Simpel bestaat uit 19 cijfers. In het systeem zie ik geen 19 cijferig simkaartnummer staan.
Graag verneem ik het juiste simkaartnummer zodat ik een nieuw verzoek voor je kan indienen.
Beste,

Van porteringen heb ik een mail gekregen dat mijn nummerbehoud aanvraag niet werd gehonoreerd door mijn vorige aanbieder, omdat ik niet het goede SIM nummer heb ingevoerd. Dit klopte ook omdat ik deze niet wist. 

Er werd mij verteld dat ik opnieuw via "selfservice" opnieuw de aanvraag kon doen.

Het enige probleem wat ik in de selfservice tegenkwam was dat ik niet kon aangeven dat het abonnement al was afgelopen en opgezegd. Het nummer kon dan ook per direct worden opgevraagd. In het menu in de "selfservice" kon ik alleen maar kiezen voor activeren vanaf 12 december. Best frustrerend als ik mijn nieuwe SIM al binnen heb.

Is het mogelijk om dit nummerbehoud per direct in beweging te zetten i.p.v. over 10 dagen pas???  


Ik had bij de HERaanvraag wel het juiste SIMkaartnummer opgegeven. 
Ik ben ook benieuwd of deze überhaupt is opgenomen in het systeem..
Nooit een bevestiging ontvangen namelijk..

Groeten Boban Braber
Beste,

Van porteringen heb ik een mail gekregen dat mijn nummerbehoud aanvraag niet werd gehonoreerd door mijn vorige aanbieder, omdat ik niet het goede SIM nummer heb ingevoerd. Dit klopte ook omdat ik deze niet wist. 

Er werd mij verteld dat ik opnieuw via "selfservice" opnieuw de aanvraag kon doen.

Het enige probleem wat ik in de selfservice tegenkwam was dat ik niet kon aangeven dat het abonnement al was afgelopen en opgezegd. Het nummer kon dan ook per direct worden opgevraagd. In het menu in de "selfservice" kon ik alleen maar kiezen voor activeren vanaf 12 december. Best frustrerend als ik mijn nieuwe SIM al binnen heb.

Is het mogelijk om dit nummerbehoud per direct in beweging te zetten i.p.v. over 10 dagen pas???  
Badge +6
Beste AredienevDeel,

Welkom op het forum!
Wanneer je geen SMS berichten kan versturen verzoek ik je het volgende te controleren:
Controleer of het nummer van de SMS berichtencentrale (correct) is ingesteld. Het juiste nummer is +31653131313
Controleer in menu 'Berichten' of het type, protocol of formaat bericht ingesteld staat op één van de volgende waarden: Tekst, SMS of Standaard
Het kan zijn dat de outbox of verzonden berichten in het toestel (of op de sim) vol is. Oude opgeslagen berichten moeten op tijd worden gewist.
Daarnaast verneem ik graag van welk merk toestel je gebruik maakt zodat wij je kunnen voorzien van de juiste instellingen voor het internet.
Ik heb een brief van simyo gekregen met mijn pincode waarmee ik de sim kaart kon activeren. Dit heb ik gedaan maar mijn telefoon kan geen smsjes versturen en ontvangen en ik heb ook geen internet op mijn telefoon. Is er een andere mogelijkheid om mijn simkaart te activeren?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi jan winters,

Je kunt de pin en pukcode terug vinden op je persoonlijke pagina.

Groetjes,

Alex
wat moet ik doen om een pincode te ontvangen, heb wel een nieuwe simkaart maar er is geen pincode verstuurdop email😕
Badge +6
goedendag,

Ik heb alle instructies gevolgd om mijn simkaart te activeren maar mijn teklefoon functioneert nog altijd niet. Wat moet ik doen?


Beste Banjamin,

Graag verneem ik via een privé bericht wat het telefoonnummer van is zodat ik het kan nakijken in het systeem.
goedendag,

Ik heb alle instructies gevolgd om mijn simkaart te activeren maar mijn teklefoon functioneert nog altijd niet. Wat moet ik doen?
Reputatie 5
Badge +10
hey hallo ik heb reeds mn simkaart geactiveerd door de instructies op te volgen maar mn simkaart werkt althans nog steeds niet...

ik heb mn toestel ook uit en aan gezet en dat werkt ook niet.

kan iemand mij helpen??


Welkom op het forum alexvo2,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van je aansluiting. Is hiermee je probleem opgelost?

Hoi Alex, ik zie wel mijn bericht op het forum staan maar er komen geen reacties ? Hoe kan dat? Doe ik iets verkeerd?
Gr. Myrthe


Hoi Myrthe,

We hebben je vraag inmiddels in een ander topic in behandeling. Het is overzichtelijker om in dit topic te reageren.

Hallo, ik heb een nieuwe simkaart bestelt en nummerbehoud aangevraagd. Het nummer zou maandag 2 juli overgezet worden. Volgens mij heb ik de nieuwe simkaart zondag geactiveerd en toen had ik geen bereik. Wanneer ik mijn mobiel nu aanzet, kan ik er geen gebruik van maken omdat ik nog steeds geen bereik heb. Wat moet ik doen?

Welkom op het forum ani,

Volgens onze gegevens heb je inderdaad een nieuwe simkaart ontvangen. Is het toestel waar je de simkaart in stopt een simlockvrij toestel? Wat voor melding krijg je precies op het moment dat je de simkaart in het toestel stopt?

Groetjes,

Alex
Hallo, ik heb een nieuwe simkaart bestelt en nummerbehoud aangevraagd. Het nummer zou maandag 2 juli overgezet worden. Volgens mij heb ik de nieuwe simkaart zondag geactiveerd en toen had ik geen bereik. Wanneer ik mijn mobiel nu aanzet, kan ik er geen gebruik van maken omdat ik nog steeds geen bereik heb. Wat moet ik doen?
Badge
Hoi Alex, ik zie wel mijn bericht op het forum staan maar er komen geen reacties ? Hoe kan dat? Doe ik iets verkeerd?
Gr. Myrthe
hey hallo ik heb reeds mn simkaart geactiveerd door de instructies op te volgen maar mn simkaart werkt althans nog steeds niet...

ik heb mn toestel ook uit en aan gezet en dat werkt ook niet.

kan iemand mij helpen??
Reputatie 5
Badge +10
We hebben ons toestel teruggevonden!!

Toen we we 'm kwijt raakte hebben we de simkaart geblokkeerd via deze website.

Kunnen we het nummer ook weer activeren?(06*)


Welkom op het forum Sjoem,

De simkaart is weer geactiveerd.

Hallo,

Ik heb via de mail de PUK-code gekregen, maar als ik de SIM-kaart in mijn toestel plaats moet ik de PIN-code voor ontgrendelen SIM-netwerk invullen, is dat de PUK-code. Dat heb ik dus geprobeert maar dat werkt niet, wat moet ik doen?


Welkom op het forum RickBeek,

Het sim netwerk is mogelijk een simlock. Is het toestel, waar je de Simyo simkaart in stopt, een simlockvrij toestel?

Groetjes,

Alex
Hallo,

Ik heb via de mail de PUK-code gekregen, maar als ik de SIM-kaart in mijn toestel plaats moet ik de PIN-code voor ontgrendelen SIM-netwerk invullen, is dat de PUK-code. Dat heb ik dus geprobeert maar dat werkt niet, wat moet ik doen?
We hebben ons toestel teruggevonden!!

Toen we we 'm kwijt raakte hebben we de simkaart geblokkeerd via deze website.

Kunnen we het nummer ook weer activeren?(06*)
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum lnwils,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels al gebruik kunnen maken van de simkaart. Kan je mij laten weten als het nog niet werkt?

Groetjes,

Alex

Reageer