.

Beantwoord

simkaart activeren

  • 26 January 2012
  • 31 reacties
  • 4814 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Nog geen reactie op mijn email ontvangen, dus probeer ik het via dit forum: Graag zou ik simyo willen vragen mijn simkaart te activeren. De instructies bij de toegezonden simkaart zijn opgevolgd, maar de simkaart werkt nog niet.
icon

Beste antwoord door Alex 15 January 2013, 11:50

Bekijk originele reactie

31 reacties

Badge
Vervangende microsimkaart gekregen. Hoe kan ik die activeren. LUkt niet via de telefoon en mail naar symio
06********
Hallo.

Ik heb vandaag ook een nieuwe micro simkaart gekregen,maar het activeren is niet gelukt.
Ik heb gebeld met de klantenservice,en die hebben mijn oude sim uitgschakeld,en de nieuwe sim moest dan werken.
Nu werkt geen van de 2 simkaarten meer.
Hoe en waar kan ik hem activeren.

Bedankt.

Mvg MJ van de Brink.
Help help
Wie wil mij helpen?
Gisteren nw microsimkaart ontvangen.
Vervolgens alles gedaan zoals vermeld , maar steeds verschijnt er
plaats simkaart of geen simkaart , wat gaat er niet goed?
Wel mail gehad van Symio met pin en pukcode
Simkaartnummer :54285425
Zit met de handen in het haar , heb de telefoon dringend nodig voor het werk.
Thanks , gaat om een Sony Xperia U mobiel.
Reputatie 2
Badge +1
Hey henksimons,

Wij hebben jouw vervangende simkaart geactiveerd. Je kan de nieuwe pin en pukcode vinden op jouw persoonlijke pagina.

Hey MVDB73,

Jouw simkaart is reeds geactiveerd.

Hey Phuno,

Zou je het toestel helemaal uit kunnen schakelen en dit nogmaals kunnen proberen?
Heey Alex,


Mijn simkaart is al twee weken geblokkeerd, wegens administratieve redenen.
Al mijn facturen zijn betaald en kan nog niet bellen wat ik vervelend vind. Ik ben onbereikbaar voor werk, vrienden en familie.
Ik heb gister middag ruim een uur lopen bellen naar de klantenservice om meer informatie te vragen van wat er nou mis mee is.
Er is mij verteld dat mijn simkaart meer als een week al gedeblokkeerd is en werd mij verteld dat ik mijn telefoon uit en aan moest zetten zodat de simkaart weer zou werken, het heeft niet geholpen en ben echt pissig.
Graag wil ik dat dit zo snel mogelijk opgelost word.


Groetjes Haraiki
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Mohamed Haraiki,

Volgens ons systeem zou je aansluiting inderdaad moeten werken. De rekeningen zijn inderdaad betaald. Daarom ben ik benieuwd naar de melding die je krijgt wanneer je probeert te bellen. Kan je dit aan ons doorgeven?

Groetjes,

Alex

Reageer