.

Beantwoord

simkaart activeren

  • 26 January 2012
  • 31 reacties
  • 4814 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Nog geen reactie op mijn email ontvangen, dus probeer ik het via dit forum: Graag zou ik simyo willen vragen mijn simkaart te activeren. De instructies bij de toegezonden simkaart zijn opgevolgd, maar de simkaart werkt nog niet.
icon

Beste antwoord door Alex 15 January 2013, 11:50

Bekijk originele reactie

31 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum jong,

Heb je een vervangende simkaart ontvangen of heb je een nieuwe simkaart ontvangen n.a.v. een bestelling? Kan je mij je Simyo telefoonnummer per privé bericht sturen? Dan kan ik je verder helpen.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb je berichtje ontvangen. We hebben je telefoonnummer hersteld op het netwerk. Kun je ons laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo Alex,

Dank je. De simkaart is geactiveerd en mijn telefoonnummer werkt.
Ik heb nummerbehoud aangevraagd en hij gaat vandaag in. maar ik heb een probleem. Waar kan ik mijn nummerbehoud activeren?
Ik log nog steeds met het tijdelijke nummer in. Als ik met m'n eigen nummer(vn nummerbehoud) inlog dan lukt dan niet.
mijn tijdelijke nummer is: 06*
mijn eigen nummer: 06*
Mv.G
Binh
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum binhlun,

Volgens onze gegevens is je simkaart reeds actief met je te behouden nummer. Het nummerbehoud proces kan tot uiterlijk 17:30 duren. Daartoe behoort ook het inloggen met je te behouden nummer. Kan je laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Hallo, na vermissing heb ik een nieuwe simkaart ontvangen. Alle instructies opgevolgd, geen bereik...
Heb zojuist een mail ontvangen van de klantenservice dat de simkaart was geactiveerd en dat ik 15min. mijn telefoon moest uitzetten. Dit nu 2x geprobeerd, dus ruim 45min uit. Nog steeds geen communicatiemogelijkheid.
Kunnen jullie wat extra doen? Ik wil mijn telefoon gewoon kunnen gebruiken...
Alvast bedankt voor jullie snelle hulp,


met vr. groet,


lnw
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum lnwils,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels al gebruik kunnen maken van de simkaart. Kan je mij laten weten als het nog niet werkt?

Groetjes,

Alex
We hebben ons toestel teruggevonden!!

Toen we we 'm kwijt raakte hebben we de simkaart geblokkeerd via deze website.

Kunnen we het nummer ook weer activeren?(06*)
Hallo,

Ik heb via de mail de PUK-code gekregen, maar als ik de SIM-kaart in mijn toestel plaats moet ik de PIN-code voor ontgrendelen SIM-netwerk invullen, is dat de PUK-code. Dat heb ik dus geprobeert maar dat werkt niet, wat moet ik doen?
Reputatie 5
Badge +10
We hebben ons toestel teruggevonden!!

Toen we we 'm kwijt raakte hebben we de simkaart geblokkeerd via deze website.

Kunnen we het nummer ook weer activeren?(06*)


Welkom op het forum Sjoem,

De simkaart is weer geactiveerd.

Hallo,

Ik heb via de mail de PUK-code gekregen, maar als ik de SIM-kaart in mijn toestel plaats moet ik de PIN-code voor ontgrendelen SIM-netwerk invullen, is dat de PUK-code. Dat heb ik dus geprobeert maar dat werkt niet, wat moet ik doen?


Welkom op het forum RickBeek,

Het sim netwerk is mogelijk een simlock. Is het toestel, waar je de Simyo simkaart in stopt, een simlockvrij toestel?

Groetjes,

Alex
hey hallo ik heb reeds mn simkaart geactiveerd door de instructies op te volgen maar mn simkaart werkt althans nog steeds niet...

ik heb mn toestel ook uit en aan gezet en dat werkt ook niet.

kan iemand mij helpen??
Badge
Hoi Alex, ik zie wel mijn bericht op het forum staan maar er komen geen reacties ? Hoe kan dat? Doe ik iets verkeerd?
Gr. Myrthe
Hallo, ik heb een nieuwe simkaart bestelt en nummerbehoud aangevraagd. Het nummer zou maandag 2 juli overgezet worden. Volgens mij heb ik de nieuwe simkaart zondag geactiveerd en toen had ik geen bereik. Wanneer ik mijn mobiel nu aanzet, kan ik er geen gebruik van maken omdat ik nog steeds geen bereik heb. Wat moet ik doen?
Reputatie 5
Badge +10
hey hallo ik heb reeds mn simkaart geactiveerd door de instructies op te volgen maar mn simkaart werkt althans nog steeds niet...

ik heb mn toestel ook uit en aan gezet en dat werkt ook niet.

kan iemand mij helpen??


Welkom op het forum alexvo2,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van je aansluiting. Is hiermee je probleem opgelost?

Hoi Alex, ik zie wel mijn bericht op het forum staan maar er komen geen reacties ? Hoe kan dat? Doe ik iets verkeerd?
Gr. Myrthe


Hoi Myrthe,

We hebben je vraag inmiddels in een ander topic in behandeling. Het is overzichtelijker om in dit topic te reageren.

Hallo, ik heb een nieuwe simkaart bestelt en nummerbehoud aangevraagd. Het nummer zou maandag 2 juli overgezet worden. Volgens mij heb ik de nieuwe simkaart zondag geactiveerd en toen had ik geen bereik. Wanneer ik mijn mobiel nu aanzet, kan ik er geen gebruik van maken omdat ik nog steeds geen bereik heb. Wat moet ik doen?

Welkom op het forum ani,

Volgens onze gegevens heb je inderdaad een nieuwe simkaart ontvangen. Is het toestel waar je de simkaart in stopt een simlockvrij toestel? Wat voor melding krijg je precies op het moment dat je de simkaart in het toestel stopt?

Groetjes,

Alex
goedendag,

Ik heb alle instructies gevolgd om mijn simkaart te activeren maar mijn teklefoon functioneert nog altijd niet. Wat moet ik doen?
Badge +6
goedendag,

Ik heb alle instructies gevolgd om mijn simkaart te activeren maar mijn teklefoon functioneert nog altijd niet. Wat moet ik doen?


Beste Banjamin,

Graag verneem ik via een privé bericht wat het telefoonnummer van is zodat ik het kan nakijken in het systeem.
wat moet ik doen om een pincode te ontvangen, heb wel een nieuwe simkaart maar er is geen pincode verstuurdop email😕
Reputatie 5
Badge +10
Hoi jan winters,

Je kunt de pin en pukcode terug vinden op je persoonlijke pagina.

Groetjes,

Alex
Ik heb een brief van simyo gekregen met mijn pincode waarmee ik de sim kaart kon activeren. Dit heb ik gedaan maar mijn telefoon kan geen smsjes versturen en ontvangen en ik heb ook geen internet op mijn telefoon. Is er een andere mogelijkheid om mijn simkaart te activeren?
Badge +6
Beste AredienevDeel,

Welkom op het forum!
Wanneer je geen SMS berichten kan versturen verzoek ik je het volgende te controleren:
Controleer of het nummer van de SMS berichtencentrale (correct) is ingesteld. Het juiste nummer is +31653131313
Controleer in menu 'Berichten' of het type, protocol of formaat bericht ingesteld staat op één van de volgende waarden: Tekst, SMS of Standaard
Het kan zijn dat de outbox of verzonden berichten in het toestel (of op de sim) vol is. Oude opgeslagen berichten moeten op tijd worden gewist.
Daarnaast verneem ik graag van welk merk toestel je gebruik maakt zodat wij je kunnen voorzien van de juiste instellingen voor het internet.
Beste,

Van porteringen heb ik een mail gekregen dat mijn nummerbehoud aanvraag niet werd gehonoreerd door mijn vorige aanbieder, omdat ik niet het goede SIM nummer heb ingevoerd. Dit klopte ook omdat ik deze niet wist. 

Er werd mij verteld dat ik opnieuw via "selfservice" opnieuw de aanvraag kon doen.

Het enige probleem wat ik in de selfservice tegenkwam was dat ik niet kon aangeven dat het abonnement al was afgelopen en opgezegd. Het nummer kon dan ook per direct worden opgevraagd. In het menu in de "selfservice" kon ik alleen maar kiezen voor activeren vanaf 12 december. Best frustrerend als ik mijn nieuwe SIM al binnen heb.

Is het mogelijk om dit nummerbehoud per direct in beweging te zetten i.p.v. over 10 dagen pas???  
Beste,

Van porteringen heb ik een mail gekregen dat mijn nummerbehoud aanvraag niet werd gehonoreerd door mijn vorige aanbieder, omdat ik niet het goede SIM nummer heb ingevoerd. Dit klopte ook omdat ik deze niet wist. 

Er werd mij verteld dat ik opnieuw via "selfservice" opnieuw de aanvraag kon doen.

Het enige probleem wat ik in de selfservice tegenkwam was dat ik niet kon aangeven dat het abonnement al was afgelopen en opgezegd. Het nummer kon dan ook per direct worden opgevraagd. In het menu in de "selfservice" kon ik alleen maar kiezen voor activeren vanaf 12 december. Best frustrerend als ik mijn nieuwe SIM al binnen heb.

Is het mogelijk om dit nummerbehoud per direct in beweging te zetten i.p.v. over 10 dagen pas???  


Ik had bij de HERaanvraag wel het juiste SIMkaartnummer opgegeven. 
Ik ben ook benieuwd of deze überhaupt is opgenomen in het systeem..
Nooit een bevestiging ontvangen namelijk..

Groeten Boban Braber
Badge +6
Hoi Bobeest,

Simkaartnummer van Simpel bestaat uit 19 cijfers. In het systeem zie ik geen 19 cijferig simkaartnummer staan.
Graag verneem ik het juiste simkaartnummer zodat ik een nieuw verzoek voor je kan indienen.
Hoi Natascha,

Zojuist heb ik met de klantenservice contact gehad. Als het goed is, is zojuist de aanvraag opnieuw ingedient. Ik heb in ieder geval de juiste SIm nummers doorgegeven. 

Je zou me dubbel op mijn gemak stellen als je dit nog even zou verifieren.

Groeten Boban
Reputatie 2
Badge +1
Hey Bobeest,

De aanvraag is opnieuw ingediend en tevens direct afgewezen omdat het telefoonnummer en het simkaartnummer niet overeen kwamen. Zou je mij nogmaals van het telefoonnummer en simkaartnummer kunnen voorzien via een privebericht?

Reageer