sim-only abonnement activering
Heb vandaag microsim ontvangen voor sim only abonnement. Kan 'm alleen niet activeren, want Sim nummer "veld"is inactief (geen cursor). Wat heb ik verkeerd gedaan?
Beste Renat Wennis,
Welkom op het Simyo forum!
Volgens ons systeem is het je inmiddels gelukt om de simkaart van het Simyo abonnement te activeren. Hiermee is je abonnement ook direct geactiveerd. Uit je verbruiksoverzicht kunnen we opmaken dat het inmiddels is gelukt om gebruik te maken van de simkaart en het bijbehorende abonnement. Wij gaan er hiermee vanuit dat het probleem is verholpen.
Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dit graag.
Groetjes,
Manisha
Welkom op het Simyo forum!
Volgens ons systeem is het je inmiddels gelukt om de simkaart van het Simyo abonnement te activeren. Hiermee is je abonnement ook direct geactiveerd. Uit je verbruiksoverzicht kunnen we opmaken dat het inmiddels is gelukt om gebruik te maken van de simkaart en het bijbehorende abonnement. Wij gaan er hiermee vanuit dat het probleem is verholpen.
Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dit graag.
Groetjes,
Manisha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.