.

Beantwoord

sim niet geldig

  • 7 December 2012
  • 4 reacties
  • 406 Bekeken

Badge
daar ben ik weer

enige tijd geleden heb ik hier een topic geplaats met de melding dat mijn sim kaart die ik besteld had het niet doet en continue de melding geeft
"sim niet geldig"
ik heb de kaart in meerdere simlockvrije telefoons gedaan en steeds dezelfde melding.
Ik kreeg een mail via simyo dat het probleem opgelost zou worden door mij een nieuwe simkaart op te sturen.
dit was op 4 december. de simkaart zou er binnen 2 werkdagen zijn.
tot op heden heb ik nog steeds geen nieuwe simkaart ontvangen..ook geen mail met mijn nieuwe nummer, pincode en pukcode.

Ik baal hier echt ontzettend van.
Ik had de simkaart nodig voor mijn zoon.
eind november heb ik die dus besteld en nog steeds geen werkende sim!!!!!
ik wil graag ZSM een antwoord want ik wordt dit erg zat.
Ik heb ook nog gereageerd op de mail die ik heb gekregen van simyo maar krijg gewoon geen antwoord.

ticketnummer was #307185
icon

Beste antwoord door Wayne 10 December 2012, 16:22

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey eenhoorn,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels een reactie op jouw email ontvangen en is de simkaart reeds naar jou verstuurd.
Deze mededeling heb ik ook. Wat nu?
Reputatie 7
Deze mededeling heb ik ook. Wat nu?

Dubbele post (zie).
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jan Dijkman,

In dit topic heb je inderdaad deze vraag ook gesteld. Mijn collega heeft daar ook reactie gegeven. Om het forum overzichtelijk te houden, wil ik je vragen je vraag niet in meerdere topics te stellen.

Groetjes,

Alex

Reageer