.

Vraag

sim kaart geblokkeerd

  • 3 January 2014
  • 2 reacties
  • 1395 Bekeken

Badge
Hallo,
Heb zojuist nieuwe simkaart in nieuw toestel geactiveerd. Werkte even prima...maar toen ik opnieuw mijn juiste!!! pincode ingaf blokkeerde hij. Hij geeft aan simkaart geblokkeerd en de tijd die ik moet wachten. Dit blijft zo, heb het al verschillende keren opnieuw geprobeerd. Hij vraagt niet om mijn pukcode. Wat is er fout?
Saskia

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Deze simkaart heeft een andere pincode dan die jij op je oude hebt aangemaakt. De juiste pincode staat bij "mijn Simyo".
Nu moet je de pukcode invoeren, deze pukcode staat ook bij "mijn Simyo".
Ik denk dat dit het probleem is, laat even weten het is gelukt.
Badge +6
Hallo,
Heb zojuist nieuwe simkaart in nieuw toestel geactiveerd. Werkte even prima...maar toen ik opnieuw mijn juiste!!! pincode ingaf blokkeerde hij. Hij geeft aan simkaart geblokkeerd en de tijd die ik moet wachten. Dit blijft zo, heb het al verschillende keren opnieuw geprobeerd. Hij vraagt niet om mijn pukcode. Wat is er fout?
Saskia


Hoi saskia.., welkom op het forum van Simyo! :)

Wat vreemd, ik moet zeggen dat ik nog niet eerder heb gehoord dat een telefoon een bepaalde tijd aangeeft dat je moet wachten, wat is de precieze melding?

En weet je zeker dat de telefoon om de pincode van de simkaart vraagt? Of bijvoorbeeld om de toegangscode van de telefoon? Want normaliter heb je bij telefoon 3 pogingen om de juiste pincode in te geven, waarna het toestel om de pukcode zal vragen.

Ik hoor het graag van je! :)

@Martijn®, dankjewel voor het meedenken!

Reageer