.

Vraag

Sim geblokkeerd ?

  • 28 January 2012
  • 11 reacties
  • 1256 Bekeken

Badge
Hallo,

Gisteren is blijkbaar mijn prepaid simkaart geblokkeerd???????

Staat nog voldoende saldo op en automatisch opwaarderen staat aan volgens internetpagina van Simyo.

Kan alleen nooddiensten bellen!

Sim ook in ander toestel geprobeerd, ook alleen noodoproepen.

Sim maakt wel contact met netwerk, kan alleen niet aanmelden simyo.

simkaartnummer: 47510258eorp



graag hulp, heb ziekte hier thuis en dit is mijn enigste telefoon, moet dokter kunnen bellen en KS werkt blijkbaar niet?!

11 reacties

Badge +2
Hi hasselt,

Wij hebben bij deze de instellingen van je simkaart op het netwerk gereset. Je dient je toestel eenmalig uit en aan te zetten zodat je simkaart zich opnieuw kan registreren op het netwerk waarna de wijzigingen van kracht zullen gaan. Hierna kan je weer gewoon bellen en gebeld worden.
Automatisch opwaarderen staat inderdaad ingeschakeld. Het beltegoed wordt echter opgewaardeerd op het moment dat je beltegoed lager dan € 2 is. Dit is nog niet het geval bij jou.

Groetjes,

Arie
Badge
Hallo,

Bedankt voor de reactie.

Simkaart doet nog steeds niets helaas....

Simkaart is 2 wkn. oud (dus garantie) en overgezet naar een oud nummer. (06-******34)

Het heeft 1 week goed gewerkt!

Krijg nu zins Ă©Ă©n week melding "simkaart ongeldig" en "simkaart afgesloten"

Toestel resetten of in een ander toestel waar ook een Simyo sim inzit krijg ik dezelfde meldingen.

Heb nu 2x gebeld met de KS en zeggen doodleuk dat ik een nieuwe sim moet kopen?

Dit vind ik ondeskundig na 2x 30 min. in de wacht te hebben gestaan en lijkt mij echter ook te kort door de bocht!

Daarom probeer ik het nog een keer via het forum.



Graag een nieuwe simkaart opsturen.



Alvast bedankt.
Badge +5
Hi Hasselt,

Zou je het toestel nu uit en aan kunnen zetten?
In geval de simkaart het nog steeds niet doet, stuur ik je morgenochtend een nieuwe toe.
Hoor graag van je.

Groet,
Bibi
Badge
Hallo,



Toestel paar keer uit en aan gedaan, geen resultaat.

Ook nog even in ander toestel geprobeerd, ok geen resultaat.

Fijn dat er een nieuwe opgestuurd word.
Badge +5
Hi Hasselt,

De simkaart is verstuurd. Deze kun je binnen 2 werkdagen in huis verwachten.
Hoor graag van je of je deze hebt ontvangen.

Groet,
Bibi
Badge
Hallo,



Simkaart ontvangen, bedankt daarvoor!

Het werkt nog steeds niet

Nieuwe sim in eigen en ander werkend toestel (ook simyo) geprobeerd, GEEN NETWERK.

Andere werkende simyo sim in mijn eigen toestel, WERKT WEL.

Ik denk dan ook dat er iets met mijn nummer aan de hand is in het "Simy systeem"

Mijn nummer kan gewoon niet aanmelden in het netwerk vanSimyo.
Badge +5
Hi Hasselt,

Zou je het toestel na half 6 aan kunnen zetten.
Je simkaart zou het dan wel moeten doen.

Groet,
Bibi
Badge
Hallo,



Werkt nog steeds niet.

Zie de foto genomen van display.

http://www.dumpyourphoto.com/photo/view/94598/jh5cob

ook nu geprobeerd in nog een ander toestel ook van Simyo prepaid en krijg dezelfde melding.
Reputatie 5
Badge +10
Mag ik vragen van wat voor toestel je gebruik maakt? Ook zou ik graag willen weten welk andere toestel je hebt geprobeerd.
Badge
2x een Samsung GT-E1150i

Nieuwe simkaart werkt op allebij niet.

Andere simkaart van Simyo prepaid werkt wel in beide toestellen.

Vind ook direct het netwerk en klaar is kees.

Toestel van mijn ouders ook met simyo prepaid, werkt mijn sim ook niet in.

Het vreemde van alles is, dat het WEL ongeveer 2 wkn. heeft gewerkt in mijn ijgen toestel na het overzetten van abbo naar prepaid.

Toestel werkt wel goed zit nu tijdelijk Vodafone kaart in die het goed doet.
Reputatie 5
Badge +10
Het lijkt er toch op dat dit netwerk of simkaart gerelateerd is. Zou je mij het simkaartnummer van de Simyo simkaart per privé bericht kunnen sturen? Vervolgens kan ik samen met de technische dienst nog het e.e.a. nagaan.

Reageer