.

Vraag

SIM deblokkeren aub! Bvdank!

  • 31 December 2012
  • 9 reacties
  • 219 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
LS,

Ik heb een vervangende SIMkaart besteld en ontvangen.
Net geactiveerd en nu moet ik ineens contact opnemen met klantenservice voor deblokkeren.

Boodschap: "Simkaartnummer is correct maar de simkaart is nog geblokkeerd, neem contact op met de klantenservice."

Bij deze. Wilt u de SIMkaart deblokkeren voor gebruik?

Bij voorbaat dank.

Mvg. Mae-Yin

9 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Mae, ik denk dat je moet wachten tot woensdag.
Het is oudjaar vanavond en morgen nieuwjaarsdag.....
Sterkte.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Mae,

Wij hebben jouw simkaart op het netwerk gereset. Zou je even kunnen laten weten of je hier gebruik van kan maken?
Badge
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem. Heb vandaag de vervangende simkaart ontvangen, maar hij is nog geblokkeerd. Kunt u deze deblokkeren?

Groet Peter
hey ik heb hetzelfde probleem.
"Simkaartnummer is correct maar de simkaart is nog geblokkeerd, neem contact op met de klantenservice."
kan ik hier zelf iets aan doen of moet iemand van simyo wat aan mijn simkaart doen ?
alsjeblieft laat even wat horen
Badge
Hey Mae,

Wij hebben jouw simkaart op het netwerk gereset. Zou je even kunnen laten weten of je hier gebruik van kan maken?


Beste Wayne,

Ik heb mijn SIMkaart in gebruik genomen, maar ik krijg via deze geen netwerkontvangst.
Hoe kan ik deze zover krijgen?

Groetjes,
Mae
Badge
Dank je wel voor de hart onder de riem.
Ik wens je een gelukkig 2013.



Mae, ik denk dat je moet wachten tot woensdag.
Het is oudjaar vanavond en morgen nieuwjaarsdag.....
Sterkte.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Mae,

Zou je jouw toestel uit en in kunnen schakelen en kunnen controleren of je hier nu gebruik van kan maken?
hey, ja alles werkt nu naar behoren nadat jullie de simkaart gereset hadden. dankjewel
Reputatie 5
Badge +10
Goed om te weten. Bedankt voor het doorgeven jasper919 :)

Groetjes,

Alex

Reageer