.

Vraag

sim

  • 22 December 2021
  • 4 reacties
  • 39 Bekeken

ik heb geen simkaart bestelt maar staat binnen nu en5 dagen een andere wordt mijn huidige sim nou geblokkeerd of hoe moet ik dat zien gr Danny


4 reacties

Er staat binnen nu en 5 dagen. 5 dagen wat? Misschien kun je wat duidelijker omschrijven waar je tegen aanloopt zodat er ook gerichter een antwoord kan komen van een helpende klant of moderator (= Simyo medewerker)

Je simkaart is onderweg

 

Je kan de simkaart binnen 3 tot 5 dagen thuis verwachten. Na ontvangst kan je de simkaart direct activeren.

die heb ik niet besteld en nu wordt mijn huidige sim nu af gesloten of je moet eerst nieuwe activeer 

zo lang ik die niet activeer gebeurt er dan niks als ik het goed heb gr Danny

Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen maar ik denk dat je automatisch een nieuwe simkaart toegezonden hebt gekregen i.v.m. verdwijnen van het 3G netwerk. Sommige simkaarten moeten daarom vervangen worden. 

 

Je huidige simkaart blijft actief tot je die nieuwe activeert en in gebruik gaat nemen.

 

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @DannyTk,

 

Wat vreemd dat er zomaar een simkaart wordt opgestuurd! Wij zelf leveren de simkaart binnen 2-3 werkdagen. Zou je mij/ons wat meer informatie kunnen geven over de mail (wanneer je die hebt ontvangen bijv.) ? 

Het klopt inderdaad dat jouw simkaart niet zomaar blokkeert als de nieuwe simkaart onderweg is. Hiervoor moet de nieuwe simkaart eerst geactiveerd worden. Als je mij een privé bericht kunt sturen met daarin jouw telefoonnummer, adres, en email adres dan kijk ik mee naar de aansluiting.

 

Groetjes,

 

Nihad

Reageer