.

Vraag

Problemen activeren Simkaart

  • 16 April 2012
  • 3 reacties
  • 1117 Bekeken

Badge
Hallo, graag zou ik wat hulp willen hebben bij het activere van mijn simkaart.
Het klantenservice telefoonnummer wat ik heb gebeld is 'tijdelijk niet bereikbaar' en als ik via zelfservice naar simyo.nl/activeren ga, kom ik op een hele andere plek van simyo.nl terecht.
Zou iemand van het beheer mijn simkaart persoonlijk kunnen activeren? Want zo kom ik er niet uit en ik ben al een paar dagen niet bereikbaar.
Alvast vriendelijk bedankt,

Loes Wedda

3 reacties

Badge
Bedankt voor de snelle reactie.
Maar als ik wil bellen, krijg ik alsnog te horen dat mijn simkaart wegens administratieve redenen buiten gebruik is gesteld.
Ik heb het toestel al een paar keer uit- en aangeschakeld.
Nog andere opties?
Groet,

Loes Wedda
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Loes,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van uw aansluiting. Klopt het dat je de simkaart weer hebt kunnen gebruiken?

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo Alex,

Ik heb inderdaad weer gebruik kunnen maken van mijn aansluiting. Ontzettend bedankt voor de moeite!
Met vriendelijke groetjes,
Loes Wedda

Reageer