.

Beantwoord

Oude simkaart past niet in nieuwe telefoon/horloge, wat nu?

  • 21 June 2022
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Had de vraag ook al gesteld via het formulier maar daar krijg ik helaas geen antwoord op. Heb al heel lang een simkaart bij jullie voor mijn moeder. Nu heb ik voor haar een telefoon/horloge gekocht omdat ze beginnende alzheimer heeft. Maar de kaart past niet. Ben bij de telefoon winkel langs geweest om hem te laten knippen maar dat kon niet want hij is te groot om te knippen. Dan zou hij niet meer werken. We hebben nog nooit een vervangende simkaart aangevraagd of gekregen. En nu heb ik haar eindelijk zover heb om over te stappen moet ik € 5 betalen voor een verangende simkaart. Kan dit niet anders. In haar overzicht staat dat het een usim is. Ik ga extra mb's kopen omdat anders de gps functie niet werkt maar het moet een prepaid blijven. Hoop dat ik nu wel een antwoord krijg. Alvast bedankt 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 22 June 2022, 12:44

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @IljaS46,

Bedankt voor je bericht. Wat vreselijk nieuws om te horen dat je moeder beginnende alzheimer heeft. Wij van Simyo wensen je veel sterkte toe in deze moeilijke periode. Via Mijn Simyo kun je inderdaad een vervangende simkaart aanvragen, ik kan deze ook eventueel kosteloos naar je opsturen gezien de situatie. Het is wel zo dat onze simkaarten voornamelijk zijn gemaakt voor telefoons, dus houd er rekening mee dat het zou kunnen dat de simkaart niet werkt in de horloge. Kun je mij een privé bericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat en persoonlijke gegevens? Dan stuur ik je kosteloos de vervangende simkaart op :).

Groetjes,
Roeqajja

Reageer