.

Beantwoord

oude sim geblokkeerd voordat nieuwe er is

  • 16 July 2012
  • 10 reacties
  • 1796 Bekeken

Badge
halo ik heb een nieuwe sim aangevraagd omdat ik micro nodig heb..nu is mijn oude geblokkeerd en heb nog geen nieuwe..kan dus niet bellen of gebeld worden en dat is zeer lastig..krijg nu simkaart niet voorzien van MM2..ik dacht dat de oude geblokkeerd werd als ik de nieuwe activeer...
icon

Beste antwoord door Alex 17 July 2012, 10:35

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Edruver,

Ik ga er even vanuit dat je met MM2 een micro simkaart bedoelt. Volgens onze gegevens heb je een Simyo abonnement. Je ontvangt bji het aanvragen van een vervangende simkaart altijd een https://link https://forum.simyo.nl/nieuws-acties-and-verstoringen-59/combi-simkaart-1952/. Deze simkaart is ook uitdrukbaar tot het microformaat. Ik zie dat de simkaart al verstuurd is. Je ontvangt de simkaart dan ook vandaag of morgen.

Groetjes,

Alex
Badge
Dat snap ik maar waarom is mijn oude kaart al geblokeerd....vandaag geen kaart dus nog een dag niet bereikbaar..
Eduard
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Edruver,

Dat komt omdat je een vervangende simkaart hebt aangevraagd. De vervangende simkaart vervangt de oude simkaart. We zijn overigens bezig om dit op de site te vermelden. Waarschijnlijk heb je de simkaart morgen in huis.

Groetjes,

Alex
Hallo,

Ik heb gisteren een microsim kaart aangevraagd, maar kan nu niet meer bellen met de oude simkaart. Dit is sinds ik een email heb ontvangen met de nieuwe pin en puk code. Hopelijk is de nieuwe kaart morgen binnen. Waarom wordt mijn oude kaart al geblokkeerd voordat ik de nieuwe heb ontvangen?
Reputatie 5
Badge +10
Hallo,

Ik heb gisteren een microsim kaart aangevraagd, maar kan nu niet meer bellen met de oude simkaart. Dit is sinds ik een email heb ontvangen met de nieuwe pin en puk code. Hopelijk is de nieuwe kaart morgen binnen. Waarom wordt mijn oude kaart al geblokkeerd voordat ik de nieuwe heb ontvangen?


Welkom op het forum Fonken,

Dat komt omdat je een vervangende simkaart besteld. Deze simkaart vervangt de originele simkaart. Ik zie inderdaad dat je de simkaart gisteren hebt besteld. Je ontvangt deze uiterlijk morgen.

Groetjes,

Alex
Badge
Kan ik hierbij ook een nieuwe sim aanvragen voor mijn Iphone.

Mijn gegevens zijn als het goed is bekend bij jullie onder de naam Robbert Wefers Bettink.

Indien ik hem vrijdag ontvang is het dan mogelijk om hem dan gelijk te activeren?

Met vriendelijke groet,

Robbert
Badge +6
Beste Robbert,

Welkom op het forum!
Ik heb het nagekeken in het systeem en ik zie staan dat er een microsimkaart verstuurd is die niet is gekoppeld op je aansluiting.
Wanneer je de simkaart heb ontvangen dan dient de klantenservice deze voor je te koppelen.
Beste Simyo,

Ik heb via jullie simonly ABO en had eerst gewone simkaart, ik heb nu nieuwe iphone en dus vervangende microsim ontvangen. Ik heb hem geactiveerd zoals jullie aangaven, maar mijn nieuwe simkaart doet t nog niet. Moet ik eerst mijn oude simkaart blokkeren? Hoe krijg ik mijn nieuwe sim actief?
Ps. Ik heb nano sim ontvangen voor iphone 5 en heb nu gewone simkaart in mijn oude iphone 3s. Hoe kan ik dus mijn nieuwe sim activeren? Mijn oude doet t nu nog wel en nieuwe niet 😞
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Ikbenhet,

Je kunt de vervangende simkaart activeren door in te loggen op je persoonlijke pagina. Vervolgens kun je via het tabblad selfservice de optie 'activeren vervangende simkaart' gebruiken.

Uit je reactie begrijp ik dat je een iPhone gebruikt. Het is goed mogelijk dat je dan eerst moet synchroniseren met iTunes. Dit gaat als volgt:

- stop de Simyo simkaart in je iPhone
- koppel het toestel aan je computer
- start iTunes op
- synchroniseer met iTunes

Kan je even laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex

Reageer