.

Beantwoord

Ontvang ik een micro simkaart na aanvragen vervangende sim?

  • 3 July 2012
  • 8 reacties
  • 1094 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,

Heb zojuist een vervangende simkaart aangevraagd maar dit moet een MICROSIMKAART zijn. Hoe moet ik dit verder regelen. Je kunt hier nergens voor kiezen?
icon

Beste antwoord door Alex 6 July 2012, 14:46

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Merel,

Volgens onze gegevens heb je een Simyo abonnement. Als je via een abonnementsvorm bij ons belt, ontvang je altijd een https://link https://forum.simyo.nl/nieuws-acties-and-verstoringen-59/combi-simkaart-1952/. Deze simkaart is ook uitdrukbaar tot het microformaat.

Groetjes,

Alex
Badge +2
en hoe zit dat als je niet een abonnement hebt maar prepaid ?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Hubble,

Tegenwoordig kun je met een abonnement én met je prepaid kiezen wat voor simkaart je wilt bestellen.
Als je de standaard of de microsimkaart bestelt krijg je een combisimkaart, 2-in-1 is dat. Óf je kiest voor een nanosimkaart.
Alle vervangende simkaarten kosten €5 en zijn te bestellen op Mijn Simyo, tabblad 'Mijn instellingen & simkaart'.

Is het zo duidelijk voor je?
Badge +2
Ja dank u voor de info.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Hubble,

Graag gedaan! Mocht je nog meer vragen hebben, kun je altijd terecht op het forum 🙂
Ik heb een iphone 5s gekocht en een nano sim besteld bij simyo
Hoe krijg ik mijn contacten uit mijn oude sim / telefoon op de nano sim of iphone 5s, zonder alles overnieuw te hoeven invoeren
Mijn oude sim is ook van simyo
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb een iphone 5s gekocht en een nano sim besteld bij simyo
Hoe krijg ik mijn contacten uit mijn oude sim / telefoon op de nano sim of iphone 5s, zonder alles overnieuw te hoeven invoeren
Mijn oude sim is ook van simyo


Helaas geen antwoord op je vraag, maar even een tip: het is voldoende om een vraag 1x te stellen, hij wordt zo snel mogelijk (in dit geval morgen i.v.m. weekend) door een moderator beantwoord, of je hem nu 1 keer stelt of 100 keer... ;)
Badge +6
Ik heb een iphone 5s gekocht en een nano sim besteld bij simyo
Hoe krijg ik mijn contacten uit mijn oude sim / telefoon op de nano sim of iphone 5s, zonder alles overnieuw te hoeven invoeren
Mijn oude sim is ook van simyo


Hoi Jan Noorland,

Ik heb zojuist in dit topic op je bericht gereageerd.

Om het forum overzichtelijk te houden sluit ik me inderdaad bij Scotsman aan om graag eenzelfde bericht maar in één topic te plaatsen, we vinden 'm altijd 😉

Reageer