Hallo,
Ik heb gisteren onze simkaarten geactiveerd, en bij zoonlief werkt alles gesmeerd.
Maar bij mij niet, iedere keer als ik de telefoon aanzet, krijg ik bericht dat ik de Ontgrendelings-PIN SIM-Netwerk in moet voeren.
Als ik dit niet doe, kan ik de telefoon wel gebruiken, maar ik kan er niet mee bellen!!!
Is er iets wat jullie voor me kunnen doen?
Beste Klasien1978,
De melding dat jouw toestel geeft duidt op een simlock. Is je toestel wel simlock vrij?
Wanneer het toestel ouder is dan 1 jaar kan je deze simlock vrij laten maken bij de leverancier van je toestel.
De melding dat jouw toestel geeft duidt op een simlock. Is je toestel wel simlock vrij?
Wanneer het toestel ouder is dan 1 jaar kan je deze simlock vrij laten maken bij de leverancier van je toestel.
Hee Natascha,
Daar wordt nu aan gewerkt...Â
De provider beweert nl dat het toestel simlock vrij is... dus die wil mij geen code verstrekken...
Gelukkig heb ik iemand gevonden die handig is met mobieltjes, dus morgen zou het probleem opgelost moeten zijn...
Kan ik dat prehistorische koelkastje ook weer wegleggen!
🙂
Daar wordt nu aan gewerkt...Â
De provider beweert nl dat het toestel simlock vrij is... dus die wil mij geen code verstrekken...
Gelukkig heb ik iemand gevonden die handig is met mobieltjes, dus morgen zou het probleem opgelost moeten zijn...
Kan ik dat prehistorische koelkastje ook weer wegleggen!
🙂
Het is inmiddels opgelost!!!
Ik ben weer HELEMAAL BLIJ!!!
Ik ben weer HELEMAAL BLIJ!!!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.