.

Beantwoord

Om administratieve reden de simkaart geblokeerd

  • 31 August 2013
  • 4 reacties
  • 228 Bekeken

Ik krijg de melding dat mijn simkaart wegens administratieve redenen is geblokkeerd. Ik heb de simkaart gisteren b ij aankomst netjes geactiveerd en ook de pin code is correct de telefoon is al een aantal keren aan en uit gezet maar het blijft geblokkeerd om administratieve redenen wat dat ook zijn.

Ondanks vragen via twitter  en een DM nog steeds geen antwoord wel al drie daggen geen telefoonverkeer.  Knap lullig!
Zou er iemand op de administratie eens een paletje kunnen omzetten zodat ik weer kan bellen en nog belangrijker gebeld kan worden.

Alvast bedankt mevrouw of meneer van de administratie.
icon

Beste antwoord door Alex 2 September 2013, 17:25

Bekijk originele reactie

4 reacties

Sorry mevrouw of meneer de administatie hierbij zijn de gegevens alsm u ze nu kon vinden op twitter of de DM

Mijn telefoonnummer is 06* mijn postcode is: *.
Bij mij hetzelfde verhaal. Geactiveerde (vervangende) Sim kaart blijft de melding ' om administratieve redenen ...' komen. Zou een moderator dit kunnen verhelpen? Ik begrijp dat persoonlijke gegevens niet per se hier gegeven worden?
Reputatie 7
Badge +9
Ik begrijp dat persoonlijke gegevens niet per se hier gegeven worden?

Dat begrijpt u goed. Het is niet verstandig om die op een forum te zetten. Een moderator zal ze weghalen.
Verder zult u even tot maandag moeten wachten. U kunt dan de klantenservice bellen:

Bel 1200 (gratis vanaf een Simyo nummer)

of bel 0900-8090 (35 cent per gesprek)

Ook kan een moderator het maandag voor u regelen. Even geduld dus.
Reputatie 5
Badge +10
Ik krijg de melding dat mijn simkaart wegens administratieve redenen is geblokkeerd. Ik heb de simkaart gisteren b ij aankomst netjes geactiveerd en ook de pin code is correct de telefoon is al een aantal keren aan en uit gezet maar het blijft geblokkeerd om administratieve redenen wat dat ook zijn.

Ondanks vragen via twitter en een DM nog steeds geen antwoord wel al drie daggen geen telefoonverkeer. Knap lullig!
Zou er iemand op de administratie eens een paletje kunnen omzetten zodat ik weer kan bellen en nog belangrijker gebeld kan worden.

Alvast bedankt mevrouw of meneer van de administratie.


Hoi Jan Lux,

Ik zie dat je je vraag ook hier hebt gesteld. Ik heb daarom ook in dat topic een reactie geplaatst. Om het forum overzichtelijk te houden, wil ik je vragen in dat topic verder te reageren.

Bij mij hetzelfde verhaal. Geactiveerde (vervangende) Sim kaart blijft de melding ' om administratieve redenen ...' komen. Zou een moderator dit kunnen verhelpen? Ik begrijp dat persoonlijke gegevens niet per se hier gegeven worden?

Welkom op het forum juan,

Ik zie dat je ook een email had verstuurd met dezelfde vraag. Deze email is gisteren beantwoord. De simkaart is nu actief. Laat je het even weten als je nog vragen hebt?

Bedankt voor de toevoegingen de leon :D

Groetjes,

Alex

Reageer