Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactieNog geen nano sim ontvangen
Ik heb in januari een sim-only aangevraagd en vrij snel alle spullen thuisgestuurd gekregen. Vervolgens heb ik een nano-sim aangevraagd via de website. Dit zal ongeveer 31 januari zijn geweest. Ik heb tot nog toe echter nog geen nano-sim ontvangen. Wanneer kan ik deze verwachten?
Welkom op het forum janvaneldik,
Ik heb je aansluiting bekeken. Ik zie echter geen bestelling van een nano simkaart terug. Ik raad je aan nogmaals een nano simkaart te bestellen. Als je even in een reactie laat weten dat je de simkaart hebt besteld, kan ik het voor je controleren.
Groetjes,
Alex
Ik heb je aansluiting bekeken. Ik zie echter geen bestelling van een nano simkaart terug. Ik raad je aan nogmaals een nano simkaart te bestellen. Als je even in een reactie laat weten dat je de simkaart hebt besteld, kan ik het voor je controleren.
Groetjes,
Alex
Ik heb zojuist wederom een nano-simkaart besteld via 'mijn simyo'. Overigens ga ik ervan uit dat ik hiervoor geen kosten doorbelast krijg. Graag ontvang ik een bevestiging.
Hoi janvaneldik,
Wanneer we constateren dat je een nieuwe klant bent, worden er geen kosten voor een vervangende (nano) simkaart in rekening gebracht. In jouw geval worden er dus geen kosten voor een vervangende simkaart berekend.
Groetjes,
Alex
Wanneer we constateren dat je een nieuwe klant bent, worden er geen kosten voor een vervangende (nano) simkaart in rekening gebracht. In jouw geval worden er dus geen kosten voor een vervangende simkaart berekend.
Groetjes,
Alex
Hoi janvaneldik, Wanneer we constateren dat je een nieuwe klant bent, worden er geen kosten voor een vervangende (nano) simkaart in rekening gebracht. In jouw geval worden er dus geen kosten voor een vervangende simkaart berekend. Groetjes, Alex
Oké, bedankt voor je reactie. Is de bestelling van de nano-sim nu wel bij jullie geregistreerd?
Hoi janvaneldik,
Sorry. Dat had ik er wel even bij moeten melden. Maar de bestelling is ditmaal goed doorgekomen.
Groetjes,
Alex
Sorry. Dat had ik er wel even bij moeten melden. Maar de bestelling is ditmaal goed doorgekomen.
Groetjes,
Alex
Hoi janvaneldik, Sorry. Dat had ik er wel even bij moeten melden. Maar de bestelling is ditmaal goed doorgekomen. Groetjes, Alex
Oké, bedankt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.