.

Vraag

Nog geen micro sim kaart ontvangen

  • 2 May 2012
  • 5 reacties
  • 492 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Beste Simyo,


Mijn nummer is vandaag geporteerd en dus is het abonnement in gegaan. Ondanks herhaaldelijk verzoeken (vandaag de vierde) per email (eerste verzoek meer dan een maand geleden) en per telefoon en onderdanks de drie toezeggingen heb ik nog steeds geen microsim kaart ontvangen.
Ik ben op dit moment niet bereikbaar door uw fout. Graag per omgaande een microsim kaart.


Het lijkt mij vanzelfsprekend dat mijn abonnement pas ingaat als ik de microsim kaart kan gebruiken.
Dit is een slechte ervaring voor iemand die jarenlang klant is geweest bij Vodafone maar vanwege de maandelijkse opzegtermijn overstapt is. Als dat zo door gaat ga ik de eerste maand niet afmaken, dat zal u begrijpen. Een simpel verzoek tot 3 maal toe niet correct af kunnen handelen brengt mij erg aan het twijfelen of simyo wel competent genoeg is.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum waldo,

Volgens ons systeem is er tot tweemaal toe een micro simkaart verstuurd naar het adres zoals is opgegeven tijdens de bestelling. Het lijkt ons niet verstandig om de simkaart naar hetzelfde adres te sturen. Kan je mij een privé bericht sturen met daarin een alternatief adres? Zodra ik je berichtje heb ontvangen kan ik een simkaart laten versturen. Nadat je de simkaart hebt ontvangen, kan je contact met ons opnemen en kunnen we nagaan hoeveel dagen je geen gebruik hebt kunnen maken van de dienst Deze dagen zullen we vervolgens vergoeden.

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo Alex,
Volgens jullie systeem wel, volgens mijn systeem niet. Ik heb moeite te geloven dat er twee keer een microsim verstuurd is. Ik krijg veel post, en zelden mis ik wat. 1x zou inderdaad kunnen maar dat twee maal een microsim kaart niet aan komt, dat is zeer zeer onwaarschijnlijk. TNT bezorgt meer dan 95% van de post correct, twee maal achter elkaar in de 5% marge komen is statitisch klein, heel erg klein.
Een ander adres heb ik niet, ik woon immers maar op een adres en daarmee maken jullie een probleem van simyo mijn probeem. Ik stel voor dat jullie een alternatieve bezorg methode kiezen als de huidige zo onbetrouwbaar is.
Nogmaals, dit is geen goede service.
Welkom op het forum waldo,

Volgens ons systeem is er tot tweemaal toe een micro simkaart verstuurd naar het adres zoals is opgegeven tijdens de bestelling.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Waldo,

Wij zullen de micro simkaart bij wijze van uitzondering naar het alternatieve adres verzenden. Na ontvangst van de micro sim verzoeken wij je contact met ons op te nemen zodat we deze kunnen activeren.

Groetjes,

Manisha
Badge
Beste Mnisha / Simyo,


Inmiddels heb ik een microsim kaart ontvangen. Ik zal deze laten activeren. Bedankt voor de inspanning, het heeft uiteindelijk toch geholpen!


Wouter
Reputatie 2
Badge +4
Beste Wouter,

Wij zijn blij om te vernemen dat de micro sim in goede orde is ontvangen. Als je de micro simkaart laat activeren verzoeken wij je het simkaartnummer van de micro simkaart bij de hand te houden. Je kunt de simkaart aanstaande maandag via de Klantenservice (0800-0232300) laten activeren.

Groetjes,

Manisha

Reageer