.

Beantwoord

Nieuwe simkaart nog niet aangemeld?

  • 2 September 2012
  • 10 reacties
  • 736 Bekeken

Badge
Onlangs ben ik overgestapt van Simyo prepaid naar een abonnement en wilde daarbij mijn huidige nummer behouden.
Ik heb op tijd en zonder problemen de nieuwe simkaart geactiveerd maar het viel me op dat de week erna ik nog steeds met de oude tarieven belde en ook bij mijn simyo was alles nog 'prepaid'. de pin en puk code bij mijn simyo zijn nog van mijn oude simkaart.

Is mijn nieuwe simkaart misschien nog niet aangemeld? ik heb er wel al mee gebeld (met mijn geporteerde nummer) zonder problemen. sinds 1 september ben ik onbereikbaar "om administratieve redenen" en dat is dus erg vervelend.
Ik hoop dat het spoedig opgelost kan worden.

Met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Alex 12 September 2012, 10:37

Bekijk originele reactie

10 reacties

Badge
Onlangs ben ik overgestapt van Simyo prepaid naar een abonnement en wilde daarbij mijn huidige nummer behouden.
Ik heb op tijd en zonder problemen de nieuwe simkaart geactiveerd maar het viel me op dat de week erna ik nog steeds met de oude tarieven belde en ook bij mijn simyo was alles nog 'prepaid'. de pin en puk code bij mijn simyo zijn nog van mijn oude simkaart.

Is mijn nieuwe simkaart misschien nog niet aangemeld? ik heb er wel al mee gebeld (met mijn geporteerde nummer) zonder problemen. sinds 1 september ben ik onbereikbaar "om administratieve redenen" en dat is dus erg vervelend.
Ik hoop dat het spoedig opgelost kan worden.

Met vriendelijke groet. 
Badge
Ik ben nu al sinds afgelopen zaterdag onbereikbaar, echt heel erg vervelend! Ik hoop dat er snel iets aan gedaan gaat worden.
Badge
Nu al sinds zaterdag onbereikbaar en er word niets aan gedaan :-S Erg vervelend!
Badge
Een reactie / actie zou erg fijn zijn want Ik ben nu dus al sinds zaterdag totaal onbereikbaar en loop erg veel zakelijk en privé berichten en telefoontjes mis. Via e-mail en dit forum krijg ik geen reactie.
Mooi is dat, sluit je een nieuw abonnement af, wordt je zonder pardon afgesloten en laat Simyo niets meer van zich horen. Is ook een manier om van je (vaste) klanten af te komen.
Badge
Nog altijd NIETS vernomen van simyo ondanks vele bericthjes en ingevulde contactforumulieren.... Je laat je klanten toch niet dagenlang afgesloten zitten? Nu bijna een week inmiddels.

Bellen gaat uiteraard niet... want jullie hebben me afgesloten.
Badge
Inmiddels ben ik al meer dan een week afgesloten en nog steeds geen enkel bericht van Simyo ontvangen ondanks al mijn pogingen. meld a.u.b. mijn nieuwe simkaart even aan!
Badge
Inmiddels ben ik al meer dan een week afgesloten en nog steeds geen enkel bericht van Simyo ontvangen ondanks al mijn pogingen. meld a.u.b. mijn nieuwe simkaart even aan! 
Badge
Zou ik een reactie kunnen krijgen?
Inmiddels ben ik al 9 dagen afgesloten en ik baal hier heel erg van. Ik heb nog geen enkele respons gehad. Hier op het forum niet en ook niet via het formulier klantenservice.
Badge
Zou ik een reactie kunnen krijgen?
Inmiddels ben ik al 9 dagen afgesloten en ik baal hier heel erg van. Lekker begin van een abonnement bij julli.  Ik heb nog geen enkele respons gehad. Hier op het forum niet en ook niet via het formulier klantenservice. Jullie lijken compleet onbereikbaar, net zoals ik nu ben.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum timdemooij,

Allereerst excuses voor de late reactie. Volgens onze gegevens heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice. Ook zie ik dat je een tegemoetkoming krijgt n.a.v. de ontstane situatie. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer