.

Beantwoord

Nieuwe simkaart met nieuw nummer

  • 1 September 2013
  • 3 reacties
  • 483 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Beste Simyo,

Mijn oude simkaart met telefoonnummer: 06* heb ik geblokkeerd.
Nu wil ik graag een nieuwe simkaart aanvragen met een nieuw telefoonnummer.
Welke vervolgstappen moet ik nu ondernemen om dit te realiseren?

Ergens heb ik zien staan dat ik dit verzoek door moet zetten naar het email adres van de klantenservice van Simyo.
Welk email adres is dit?

Alvast bedankt,

Derk Buiter
icon

Beste antwoord door Alex 2 September 2013, 16:09

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Derk,

Deze vraag kun je ook prima hier op het forum stellen. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Het advies is inderdaad om eerst een vervangende simkaart aan te vragen, deze vervolgens te activeren en dan een nieuw nummer aan te vragen. Dat laatste kan ook via het forum als je wilt.

Kan je me laten weten of het allemaal is gelukt?

Groetjes,

Alex
Ja het is gelukt ! Ik heb inmiddels een vervangende simkaart aangevraagd.
Op het moment dat ik die ontvang zal ik die activeren en de klantenservice opbellen om een nieuw nummer aan te vragen.
Ik neem aan dat dat nieuwe nummer diezelfde dag nog in gebruik genomen kan worden door mij?

Groetjes Derk
Badge +6
Ja het is gelukt ! Ik heb inmiddels een vervangende simkaart aangevraagd.
Op het moment dat ik die ontvang zal ik die activeren en de klantenservice opbellen om een nieuw nummer aan te vragen.
Ik neem aan dat dat nieuwe nummer diezelfde dag nog in gebruik genomen kan worden door mij?

Groetjes Derk


Fijn om te horen dat het is gelukt! Onze technische afdeling streeft er inderdaad naar om voor 17.30 uur alle technische verzoeken, waaronder het verstrekken van een nieuwe telefoonnummer, te verwerken.

Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag 🙂.

Reageer