.

Beantwoord

Nieuwe simkaart aanvragen niet mogelijk via instellingen - Simkaart. Hoe kan dat?

  • 12 May 2016
  • 5 reacties
  • 168 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Beste,

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht waar een kleinere simkaart in moet. Via instellingen - simkaart staat er geen linkje om een nieuwe aan te vragen, kan ik toch een nieuwe simkaart bestellen met hetzelfde abonnement als dat ik nu heb?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Hans63 13 May 2016, 06:50

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +2
N.B., voor de andere lezers van dit artikel: als deze link inderdaad het aanvragen DIRECT activeert, probeer de (complete) link dan NIET uit, anders bestel je ongewild een nieuwe simkaart.

De link die ik zie staan bij mijn simkaart tab is: https://mijn.simyo.nl/simkaart- aanvragen
Als je dit plakt in de adresregel van je browser, lukt het dan wel?

Voor de zekerheid heb ik 2 extra spaties gezet tussen het 'streepje' en 'aanvragen'; zie boven. Deze moet je dus wel nog even weghalen.
Mauro,

Staat er i.p.v. een link om te bestellen en link om te activeren? Dat zou dan namelijk kunnen beteken dat er al eens een simkaart is besteld maar nooit is geactiveerd. Kan dat kloppen?

Hans63,

Als de link er wel staat kan men er gewoon op klikken. Daarna volgt een pagina met uitleg van de kosten en je adres (om te zien of deze kloppende is en waar de simkaart naar gestuurd gaat worden). Daaronder staat een bestel / bevestigen knop.

Het is dus een 2 staps proces. 🙂
Klopt Raytje, ik heb mijn simkaart nooit geactiveerd, ik zal dit gaan doen en dan een nieuwe simkaart bestellen. Bedankt voor de reacties.
wat hans zegt heeft gewerkt, bedankt!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Mauro,

Wat tof dat je zo vlug hulp hebt gekregen van Hans63 en Raytje 🙂, toch? Fijn dat de simkaart bestelling nu is gelukt. Ik zie dat de bestelling goed is gegaan, dus ik hoop dat je 'm morgen al ontvangt! Laat je ons weten als je de simkaart hebt ontvangen?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor de hulp en het antwoord, Hans63 en Raytje!

Reageer