.

Vraag

nieuwe simkaart aangevraagd

  • 19 March 2012
  • 6 reacties
  • 500 Bekeken

Badge
Beste simyo medewerkers,

Ik heb van het weekend een nieuwe simkaart aangevraagd nu wil ik weten of hier een prijs aan vast zit.
Dit is namelijk mijn 1e keer dat ik er 1 bestel en er is toen der tijd tegen mij gezegt de 1e keer bestellen is het gratis. Daarna kost het 5 euro.

De vraag nu is kunnen jullie kijken wat ik momenteel moet betalen.



Met vriendelijke groet,



Timothy

6 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Timothy,

Welkom op het Simyo forum!
Volgens ons systeem heb je een vervangende simkaart bestelt via de persoonlijke pagina. De kosten hiervoor bedragen €5,00.

Groetjes,

Manisha
Badge
Beste Timothy, Welkom op het Simyo forum! Volgens ons systeem heb je een vervangende simkaart bestelt via de persoonlijke pagina. De kosten hiervoor bedragen €5,00. Groetjes, Manisha




Er is mij verteld door de klantenservice dat ik bij de 1e keer aanvragen van een nieuwe simkaart mijn niks in rekening wordt gebracht!

Kan dit geannuleerd worden?
Reputatie 2
Badge +4
Beste Timothy,

Met een nieuwe simkaart wordt een nieuwe Simyo simkaart met een nieuw mobiel nummer bedoelt. Voor een vervangende simkaart worden er altijd kosten in rekening gebracht. Aangezien de vervangende simkaart al is verzonden kunnen wij deze aanvraag niet meer annuleren.

Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Manisha
Badge
Hoop dat dit nog geannuleerd kan worden aangezien ik al een micro sim adapter besteld heb.

Mvg,



Timothy
Badge
Hier baal ik van!



Maar oke.

Andere vraag dan maar.

Mijn abonnement loopt momenteel tot 13-05-2012 met de oude prijzen.
Wanneer gaan de nieuwe prijzen bij mij in?

En kan ik de oude prijzen behouden of is dat niet mogelijk?
Reputatie 2
Badge +4
Beste Timothy,

Je ontvangt tot 13 mei korting op de abonnementskosten, hierna betaal je de oorspronkelijke abonnementskosten.

Het is helaas niet mogelijk om de kortingsperiode te verlengen.

Groetjes,

Manisha

Reageer