.

Vraag

Nieuwe sim


Ik heb vanmorgen mijn nieuwe simkaart in de smartphone gedaan , maar ben vele contacten kwijt en kan mij niet meer aanmelden op google,
wachtwoord is ongeldig.

13 reacties

Reputatie 3
Badge +9
p.s. de oude sim erin stoppen. De contacten van sim naar telefoon verplaatsen of kopieren. En straks als de sime werkt de contacten weer op je nieuwe sim plaatsen.

Heb je de sim reeds geactiveerd?

P.s. heb je een simlock vrij toestel?
Dat is allemaal gelukt Martijn. Alles doet het behalve het account van Google, dat wil mijn ww niet meer herkennen.
Reputatie 3
Badge +9
Dan is er niks met de sim aan de hand, denk ik. probeer een op je PC of laptop in te loggen.

Heb je ook gmail op je telefoon? welke telefoon heb je?
Ja ik heb Gmail, daarmee log ik in voor google+. Gewoon internet doet het wel, het gaat om het gmailaccount, downloaden lukt niet.
Sorry ik ben niet zo duidelijk geweest denk ik......
Telefoon is LG-E400
Reputatie 3
Badge +9
Downloaden van mail? of gewoon downloaden?

Kun je wel mail versturen?

p.s. Wifi of op 3g?
gewoon downloaden lukt niet en bijv niet uit playstore. Cookies accepteren op een site ook niet.
Mail versturen lukt wel, maar dit doe ik met een ander account.
Reputatie 3
Badge +9
Lijkt allemaal met Google te maken te hebben. En ik denk aan een verkeerd wachtwoord. Caps lock of iets dergelijks.

Je hebt niet een nieuw toestel? want dan ziet de playstore misschien niet je nieuwe toestel (niet compatible).
Nee geen nieuw toestel, maar het lijkt of door de nieuwe simkaart/simyo het account is verandert. Wachtwoord is echt goed, heb het diverse keren ingevoerd.
Bij vorige sim ging het aanmelden automatisch. Nu bij nieuwe sim en activatie simyo ging het mis.
Reputatie 3
Badge +9
Zoek ik de zoekbalk op 't forum eens op wachwoord sim. Er is veel te lezen en misschien op te lossen.

Anders even een bericht plaatsen hier: https://forum.simyo.nl/simkaart-86/
Bedankt voor alle hulp.
Reputatie 3
Badge +9
Graag gedaan.
Reputatie 2
Badge +4
Bedankt voor alle hulp.

Hoi Creathea,

Graag verneem ik of het probleem met de hulp van Martijn is opgelost.

Groetjes,

Manisha
Ja bedankt dat is gelukt hoor.

Reageer