.

Beantwoord

Nieuwe prepaid simkaart werk niet in Siemens MC60, wat nu?

  • 4 October 2012
  • 3 reacties
  • 559 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Speciaal voor goedwerkend oud toeste Siemens MC60 een prepasi simkaart aangeschaft. 
Na plaasting, opstarten in inloggen is de telefoon niet meer te gebruiken. De gehele menustructuur is verdwenen.
Als ik de SIM-kaart vervang door een reeds verlopen oud prepaid kaartje is alles weer ok.

Ik heb ergens gelezen dat dit mogelijk te maken kan hebben dat Simyo nieuwe type (U)SIM--kaarten gebruikt icm met sommige oude type toestellen, zoals mijn Siemens MC60.

Als dit idd wel/niet zo is, wat kan ik dan  het beste doen?
De SIM-kaart is wel in telefoon geplaatst geweest maar verder niet verbruikt

Groet J
icon

Beste antwoord door Arie 6 October 2012, 17:01

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +2
Beste Jabik,

Helaas is het type toestel dat je hebt te verouderd voor onze type simkaarten. Dit probleem is bij ons bekend. De oudere type simkaarten zijn helaas niet meer leverbaar. Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Arie
Badge
Leuk is dat! Ik heb ook een Siemens MC 60, en onlangs een sim-kaart aangeschaft bij Simyo. Inderdaad is de hele menustructuur verdwenen en ik kan er niet meer mee bellen.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Leo38, welkom op het Simyo forum!

Ik zie dat je op twee plekken je vraag hebt gesteld. Dit is niet nodig, alle vragen worden beantwoord op het forum 😉 Als je op twee plaatsen je vraag stelt, dan is dit voor ons niet heel overzichtelijk. Ik ga je vraag nu in het andere topic beantwoorden. Als je nog vragen hebt, dan mag je die daar stellen. Dankjewel alvast 😃

Reageer