.

Beantwoord

nieuw nummer willen aanvragen, kan dat?

  • 14 May 2021
  • 6 reacties
  • 77 Bekeken

Hallo,

Ik zou graag een nieuw nummer willen aanvragen.

Met vriendelijke groet 

Stefaan

icon

Beste antwoord door Ray 14 May 2021, 14:42

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Dat kost 5 Euro. Als je hier in het forum zegt dat dit OK is wordt het geregeld.

Je kan het vast ook ergens in Mijn Simyo aanvragen, gaat wellicht wat sneller.

Hoi @Stefaan 

 

Een nieuw telefoonnummer kost inderdaad 5 euro, en door te reageren dat je hiermee akkoord gaat, zal Simyo je spoedig benaderen om dit gereed te maken. Je kan ook de klantenservice (1200) bellen vanaf je telefoon met Simyo aansluiting als je niet wilt wachten.

Het is niet mogelijk om dit via MijnSimyo te doen. De kosten worden of gefactureerd (Sim Only) of verrekend met je beltegoed (prepaid).

 

Edit: foutje aangepast naar nieuw telefoonnummer. Bedankt @Friesian 

Ok ik wil het graag. Dank u wel:)

Even voor de duidelijkheid @Stefaan .

@Ray had het over een nieuwe simkaart maar je behoud je huidige simkaart. Doordat je akkoord gaat met de kosten van €5,- krijg je een nieuw nummer toegewezen. De moderator, medewerker van Simyo zal je op de hoogte brengen met verdere details.

Fijne dag en weekend nog en #staysafe.

** Edit ** een stukje extra informatie van Simyo.

Nieuw nummer aanvragen.

Even voor de duidelijkheid @Stefaan .

@Ray had het over een nieuwe simkaart maar je behoud je huidige simkaart. Doordat je akkoord gaat met de kosten van €5,- krijg je een nieuw nummer toegewezen. De moderator, medewerker van Simyo zal je op de hoogte brengen met verdere details.

Fijne dag en weekend nog en #staysafe. 

Bedankt voor je scherpe blik 👍

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Stefaan,

 

Goed dat je contact opneemt en akkoord gaat met de €5 kosten. Kun je mij een privébericht sturen met jouw NAW gegevens? Voor een extra controle:blush: . Ik stuur je daarna een mail met jouw nieuwe nummer.

 

Thanks Ray, Friesian en Wimj!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer