.

Niet werkende simkaart op nieuw toestel

  • 28 August 2012
  • 5 reacties
  • 1065 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 15 reacties
Als 1e wil ik even benadrukken dat het NIET om het nummer gaat waarop de inlog van dit forum gebaseerd is. Om de één of andere reden kan ik geen 2e account aanmaken, omdat het mailadres al in gebruik is.
Wij hebben dus 2 prepaid nummers bij Simyo...

Het nummer waar het probleem op betrekking heeft is bekend , eerste 6 cijfers (waaronder 06) zijn hetzelfde, de laatste 4 cijfers zijn echter:    6586

Mijn probleem is het volgende:
Ik heb net een nieuw toestel, maar de simkaart werkt niet, krijg de melding dat de simkaart VERGRENDELD is en toestel alleen bruikbaar is voor noodoproepen.

Steek ik mijn simkaart echter weer terug in mijn oude toestel, dan doet hij het gewoon.
Ligt dit nou aan de telefoon of is de simkaart verouderd?

Heb ook net klantenservice gesproken en die sturen me een vervangende simkaart toe. De medewerker kon me echter niet garanderen of de vervangende simkaart het wel zal doen!!!!!! Dat begrijp ik niet....
Als de vervangende simkaart het ook niet doet, wat moet ik dan? Toestel is een Sony Xperia Sola.....

Telefoon is trouwens in orde, want ik heb net een simkaart van KPN geprobeerd en die doet het wel.

5 reacties

Badge
PROBLEEM OPGELOST

De nieuwe telefoon doet het.....

Heb dus GEEN nieuwe simkaart nodig en als het goed is, is de aanvraag voor de vervangende simkaart geannuleerd....

M.vr.gr. Mar
Reputatie 2
Badge +1
Hey Mar67,

De aanvraag voor een vervangende simkaart is bij dezen geannuleerd.
Mijn pin en pukcode zijn niet meer zichtbaar in mijn instellingen. Wat is er hier dan aan de hand?
Die kun je zichtbaar maken door op tonen te klikken. Het is nu standaard afgeschermd.

PS. Reageer even met een nickname naar keuze, zodat een moderator die kan aanpassen. Je toont nu je telefoonnummer voor de hele wereld 😉
Reputatie 7
Badge +10
Hi Shajsim,

Welkom op het Simyo Forum.

Zoals je kunt zien heb ik jouw forumnaam aangepast. Dit omdat jouw 06-nummer hier stond zodat Raytje aangaf. Dit is in te zien voor zowel alle forumleden als alle bezoekers van het forum. Mocht je liever een andere forumnaam hebben, laat het dan even weten. Ik pas het met liefde opnieuw voor je aan :)

Wat betreft jouw Pin & PUK-code heeft Raytje ook gelijk. Je ziet als het goed is een aantal puntjes staan op de plaats van deze codes. Als je klikt op 'tonen', worden deze zichtbaar voor je. Laat je even weten of dit gelukt is?

@Raytje, je bent geweldig. Bedankt voor je antwoord.

Groetjes,
Angela

Reageer