.

Vraag

Niet kunnen bellen met nano sim

  • 29 October 2012
  • 12 reacties
  • 845 Bekeken

hoi

ben sinds vanavond omgeschakeld naar een nano sim, nu kan ik wel gebeld worden maar kan ik zelf niet meer bellen.

krijg steeds te horen

"uw aansluiting is om administratieve redenen buitengebruik gesteld voor meer informatie kunt u contact opnemen  met uw provider"

ik kan zelfst niet 1200 bellen

hopelijk kunnen jullie mij heel snel helpen

met vriendelijke groet

ron wollmann
(0622937272)

12 reacties

Bij mij hetzelfde probleem,....geen netwerk. Ik kan dus wel de pincode invoeren en op m'n iphone aan het werk, maar niet bellen.
Bij mij hetzelfde probleem. Wel internet maar kan niet bellen of gebeld worden

Gr. Louise
Ik heb hetzelfde probleem. Nano sim is wel geaccepteerd, echter kan niet bellen, sms-en en internetten. Hij geeft als melding "geen service". Graag zsm verhelpen!
Sinds gisteravond 18.00 uur nieuwe pin en puk voor nanosim gekregen en sms dat nanosim geactiveerd wordt
Maar kan nog steeds niet bellen of gebeld worden op mijn iphone met nanosim
Oude sim in oud toestel werkt nog normaal.

Wanneer wordt oude sim uitgeschakeld en nieuwe actief.
kan weer bellen sinds vanochtend, zelfst zonder te resetten
Verwijderd.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Wollman,

Goed om te horen dat alles is opgelost. Bedankt voor jouw terugkoppeling!

@blom, Louise72 en Hultie, Zouden jullie je toestel volledig uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en mij vervolgens laten weten of het probleem verholpen is?
hallo,

ik ben naar niks omgeschakeld...

ik waardeer heel veel op de laatste dagen.

ik heb nu meer dan genoeg tegoed op mn kaart staan.

maar ook ik ben om adminstratieve reden buiten gebruik gesteld, en kan dus ook 1200 niet bellen...

ook ik roep nu HELP, HELP...

groet
Badge +2
Beste Jetje,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen. Laat ons even weten als dit niet het geval is of als je verder nog vragen hebt.

Groetjes,

Arie
Vandaag simkaart + instructie ontvangen. Simyo belooft: "Nadat je de simkaart hebt geactiveerd, bel je tegen de scherpe tarieven van Simyo." Simyo wenst mij veel bel- en sms-plezier. Niet dus. Na doorlopen alle instructies, volgt hardnekkig het bericht: "Niet aangemeld bij netwerk". Hoe kan dat?
Na een nachtje (onrustig) geslapen te hebben, bleek vanmorgen dat ik kan bellen met de nieuwe simkaart . Sorry voor de cynische opmerking van gisteren.
Badge +2
Beste Vinkers,

Geen probleem. In ieder geval fijn om te horen dat je probleem is opgelost. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.

Groetjes,

Arie

Reageer