.

Beantwoord

net nieuwe sim gekregen nadat mijn oude kwijt was maar hij doet het niet

  • 18 September 2012
  • 6 reacties
  • 426 Bekeken

ik had een nieuwe simkaart besteld omdat mijn vorige telefoon was gestolen. ik had de simkaart niet geblokkeerd maar dat lijkt ie nu wel te zijn want hij doet niets als ik m in een telefoon doe die niet gesimlocked is. wat te doen?
mvg
icon

Beste antwoord door RicoK 19 September 2012, 09:18

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Moet de helpdesk/klantenservice jouw nieuwe simkaart niet nog activeren en je oude de-activeren? Ik zou even bellen met de klantenservice. Ik denk dat je, ook al is dit prachtige forum in het leven geroepen, daar sneller wordt geholpen. Succes!
En laat even weten hoe het is opgelost, zodat wij allemaal daar wat aan kunnen hebben.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum felice,

Zoals RicoK hierboven aan geeft (bedankt hiervoor), moet je de simkaart nog laten activeren. Je kunt dit doen door contact op te nemen met de klantenservice. Ik heb je berichtje nu gelezen, dus ik heb de simkaart voor je geactiveerd. Als je je toestel uit/aan zet, zou alles moeten werken. Kan je me laten weten of het werkt? Zo niet, dan hoor ik graag wat voor melding je krijgt wanneer je probeert te bellen.

Groetjes,

Alex
Hoi,

Ik heb vandaag mijn simkaart voor mijn iphone ontvangen in de brief staat dat hij nog geactiveerd moet worden.
Ik heb de klantenservice gebeld maar krijg niemand te pakken, geadviseerd wordt om op een ander tijdstip terug te bellen ivm de drukte.
Ik heb net op het forum gelezen dat de moderators de simkaart ook kunnen activeren.
Dus vandaar dat ik het even hier op het forum vraag.

bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
Theo Glas.
Badge +6
Beste Theo Glas,

Welkom op het forum!
Volgens de gegevens is er op 21-9-2012 een micro simkaart gekoppeld aan je aansluiting. Voor de juiste pin en pukcode verwijs ik je naar je persoonlijke pagina.
Alles doet het weer, bedankt.:)
Reputatie 2
Badge +1
Hey Theo Glas,

Goed om te horen dat alles weer naar behoren werkt. Bedankt voor jouw terugkoppeling!

Reageer