.

Beantwoord

Nano vergoeding

  • 19 October 2013
  • 4 reacties
  • 1387 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Hallo,
Ik zou mijn 5 euro nano kaart verrekend tot 0 zien op mijn factuur. Helaas is dit niet get geval, hoe kan dat. Dit is mij nml wel verteld. Ook zou ik 2 x hebben gsmst naar het buitenland? 0447786205094 zeker activering van wen app?! Graag hoor ik van jullie.
Gr cosc.
icon

Beste antwoord door Alex 21 October 2013, 10:05

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +1
Hallo Cosc,

Gebruik je toevallig een iPhone? Deze activeren namelijk automatisch de optie "Facetime". Zie: http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/er-staat-een-sms-naar-engeland-op-mijn-verbru-22407773.

Als je met Simyo hebt besproken dat die kosten niet gerekend worden, zou ik even contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen je wellicht even doorverbinden met de financiele afdeling, misschien dat ze die dan kunnen crediteren op je volgende factuur of iets dergelijks?

Succes ermee!

Met vriendelijke groet,
Mike Matheeuwsen
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Cosc,

De nano simkaart is inderdaad onterecht in rekening gebracht. Voorheen was het zo dat wanneer je een nano simkaart bestelde deze vervolgens automatisch werd verrekend. Omdat het sinds korte tijd mogelijk is om tijdens je bestelling aan te geven een nano simkaart te willen ontvangen, is deze verrekening bij jou niet uitgevoerd. Waarvoor excuses. Ik zal zorgen dat er op je volgende factuur 5 euro in mindering wordt gebracht.

Het sms bericht naar het buitenland is zoals mmatheeuwsen aangeeft, afkomstig van Facetime. In dit topic kun je hier alle informatie over vinden. Helaas kunnen wij het versturen van de sms niet tegen houden.

@mmatheeuwsen. Bedankt voor het meedenken :)

Groetjes,

Alex
Thankx face time inmiddels uitgezet!
Badge +6
Thankx face time inmiddels uitgezet!

Hoi Cosc,

Fijn om te lezen dat het gelukt is FaceTime uit te zetten. Bedankt voor je terugkoppeling 🙂.

Reageer