.

Beantwoord

Nano simkaart wachtwoord

  • 3 April 2013
  • 6 reacties
  • 586 Bekeken

Badge
Ik heb een Iphone 5 gekocht en vandaag kwam mijn nano simkaart binnen (ik had hiervoor al een abonnement bij simyo, dus ik had een nieuwe simkaart aangevraagd). Nu activeerde ik deze via de site met mijn simkaartnummer. Daarna kreeg ik een nieuwe pincode en deze voerde ik tweemaal in, maar hij gaf aan dat hij verkeerd was. Nu heb ik nog maar 1 keer over.

Duurt het een tijdje voordat ik mijn simkaart kan gebruiken of doe ik nu iets verkeerd?
En is het nu ook zo zo dat ik op mijn oude simkaart na een tijdje niet meer bereikbaar ben of blijft deze het gewoon doen?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Alex 5 April 2013, 16:33

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ik heb een Iphone 5 gekocht en vandaag kwam mijn nano simkaart binnen (ik had hiervoor al een abonnement bij simyo, dus ik had een nieuwe simkaart aangevraagd). Nu activeerde ik deze via de site met mijn simkaartnummer. Daarna kreeg ik een nieuwe pincode en deze voerde ik tweemaal in, maar hij gaf aan dat hij verkeerd was. Nu heb ik nog maar 1 keer over.

Duurt het een tijdje voordat ik mijn simkaart kan gebruiken of doe ik nu iets verkeerd?
En is het nu ook zo zo dat ik op mijn oude simkaart na een tijdje niet meer bereikbaar ben of blijft deze het gewoon doen?

Alvast bedankt.



Ik heb precies hetzelfde probleem!
Badge
Ik kreeg om half 9 een mail van simyo met mijn nieuwe (die ook al 2 uur eerder gegeven waren) pin- en pukcode. Weer de pincode ingevoerd, maar die was fout. Dus vroeg mijn iphone om mijn pukcode waarbij ik mijn nieuwe pukcode had ingevoerd, die werd wel goedgekeurd en nu is mijn simkaart geacccepteerd:)

ps. Dit had wel iets duidelijker gekund hoor, weet nou eigenlijk alsnog niet wat er verkeerd ging.. 
Reputatie 2
Badge +1
Hey SSSBBB,

Bedankt voor jouw terugkoppeling! Volgens onze gegevens heb je inderdaad weer gebruik van jouw simkaart kunnen maken.

Welkom op het forum jjjj, Volgens onze gegevens heb jij ook gebruik van jouw simkaart kunnen maken. Zou je even kunnen laten weten of dit het geval is?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi SSSBBB,

Er worden helaas simkaarten verstuurd waarbij de pincode niet correct is. De oplossing is:

- voer 3 x de verkeerde pincode in
- voer de pukcode in (deze is wel juist)
- kies daarna zelf een pincode

Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Hallo Simyo,

Ik heb op dit moment een iphone 4 met een mini simkaart van jullie erin,
Maar ik heb vandaag een iphone 5 gekocht en daar moet een nano simkaart in.
Maar nu heb ik een tijd terug al een nano simkaart aan gevraagt voorjaar november ongeveer.
en die wou ik nu gaan gebruiken maar ik ben het mailtje kwijt waar het tijdelijke nummer van de nano simkaart in staat
maar ik wil natuurlijk mijn eigennummer behouden

nu is de vraag hoe kan ik die nano simkaart nou activeren voor mijn nieuwe iphone 5 en dan wil ik wel mijn eigen nummer behouden

Mvg Jp
Reputatie 2
Badge +4
Hallo Simyo,

Ik heb op dit moment een iphone 4 met een mini simkaart van jullie erin,
Maar ik heb vandaag een iphone 5 gekocht en daar moet een nano simkaart in.
Maar nu heb ik een tijd terug al een nano simkaart aan gevraagt voorjaar november ongeveer.
en die wou ik nu gaan gebruiken maar ik ben het mailtje kwijt waar het tijdelijke nummer van de nano simkaart in staat
maar ik wil natuurlijk mijn eigennummer behouden

nu is de vraag hoe kan ik die nano simkaart nou activeren voor mijn nieuwe iphone 5 en dan wil ik wel mijn eigen nummer behouden

Mvg Jp


Hoi Jpwwijk,

Je kunt een nano simkaart bestellen door in te loggen op je persoonlijke pagina met je mobiele nummer en het bijbehorende wachtwoord. Via het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart' kun je een vervangende nano simkaart bestellen. Deze simkaart wordt dan gekoppeld aan je eigen nummer. De nano simkaart zul je binnen 3 werkdagen ontvangen en de kosten van €5,00 zullen op de volgende factuur in rekening worden gebracht.

Groetjes,

Manisha

Reageer