.

Beantwoord

nano-simkaart voor startpakket

  • 13 January 2013
  • 8 reacties
  • 257 Bekeken

Dear customer service,
I recently registered as a new customer for simyo and my order number is 343522148. however, since I am using an iphone 5. I would need an nano-simkaart instead of the one I have received.
if I understand correctly, could I get an nano-simkaart for free for the start-pakket? and I am wondering what should I do in order to get an nano-simkaart?
thanks in advance.

grz.

Kun
icon

Beste antwoord door Alex 14 January 2013, 12:59

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
No problem - if you go to My Simyo (I suppose you can, since you're saying you've registered) then under "aanvragen vervangende simkaart" you can request a new sim. Tick the box "Ik wil graag een nano simkaart ontvangen" and click "bevestigen" and within a few days you'll receive your new nano sim through the post at your Dutch registered address. If you are a new customer (Simyo will check this) you won't get charged. It worked for me recently although it took more time since I am based outside the Netherlands and a relative had to forward the sim as Simyo don't send anything to a foreign address.
Reputatie 5
Badge +10
Welcom to our forum Kunnie,

Normally you have to order a nano simcard via your personal page (Mijn Simyo). In your case you can send me a private message with your request to order a nano simcard.

@Scotsman. Is it possible that our customer manually send you a simcard?

Greetings,

Alex
Reputatie 7
Badge +9

@Scotsman. Is it possible that our customer manually send you a simcard?


Sorry, I don't quite understand.
Sorry, ik weet niet precies wat je bedoelt.

P.S. Ik ben vloeiend tweetalig NL + Eng dus kies maar wat het makkelijkste is...
Reputatie 5
Badge +10
Hoi scotsman,

Ik bedoelde te vragen 'is het mogelijk dat onze klantenservice de simkaart handmatig had gestuurd'. Achter het woord customer had dus nog service moeten staan. Excuses voor de verwarring. Ik zie nu dat de simkaart inderdaad handmatig is verstuurd. Daarom is de simkaart kosteloos verstuurd.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Hoi scotsman,

Ik bedoelde te vragen 'is het mogelijk dat onze klantenservice de simkaart handmatig had gestuurd'. Achter het woord customer had dus nog service moeten staan. Excuses voor de verwarring. Ik zie nu dat de simkaart inderdaad handmatig is verstuurd. Daarom is de simkaart kosteloos verstuurd.

Groetjes,

Alex


Okay de verwarring is opgelost! Mijn nanosim werkt naar behoren maar de internet functie kan ik hier helaas niet uitproberen! :(
groeten uit Schotland.
Reputatie 5
Badge +10
Ok goed om weten. Internet werkt inderdaad niet in het buitenland met Simyo.

Groetjes,

Alex
Hey Alex,
I have made an order via selfservice before I read your note.....brrrrrrr.......
do I still need to send you an email? or customer service will recognize me as an new-user automatically and then send me an nano-kaart without charge?

thanks!!!!

Welcom to our forum Kunnie,

Normally you have to order a nano simcard via your personal page (Mijn Simyo). In your case you can send me a private message with your request to order a nano simcard.

@Scotsman. Is it possible that our customer manually send you a simcard?

Greetings,

Alex
Badge +6
Hoi Kunnie,

De kosten voor de nano simkaart zullen aan nieuwe klanten worden vergoed op je factuur.

Reageer