.

Beantwoord

Nano simkaart past niet in nieuwe Samsung A20E. Wat nu?

  • 17 November 2020
  • 6 reacties
  • 290 Bekeken

Badge

Goedendag, Na mijn Huawei P8Lite ben ik nu overgestapt naar Samsung A20E. Helaas past de nano simkaart van de Huawei niet in de Samsung :thinking: . Ik wil wel een nieuwe aanvragen, maar hoe ben ik er dan zeker van dat deze wel past? Volgens mijn huisvrouwenlogica is nano toch nano…….
Als jarenlange trouwe klant vertrouw ik erop dat ik een inhoudelijke reactie krijg.
Met vriendelijke groet,
Annemieke Koelman

icon

Beste antwoord door RicoK 17 November 2020, 16:57

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Annemieke, 

 

Wat goed om te horen dat het is gelukt met de hulp van RicoK! Geniet van je nieuwe toestel. :blush:

 

Enorm bedankt voor de snelle adequate hulp, RicoK! :thumbsup:

 

Groetjes,

Tessanne 

Reputatie 7

Fijn zo, @annewicht. Bedankt voor de terugkoppeling.

Badge

Klopt hoor, het was even een gepriegel, maar het is gelukt!

 

Reputatie 7

@annewicht Graag gedaan! Als je je simkaarten in het doosje bewaart van je telefoon zou je daar moeten zoeken ;) Je zou wel je aan je microsimkaart kunnen zien of je hier een nog kleinere kaart uit kunt drukken.

Badge

Dank je wel voor je snelle reactie. Volgens mij was het een 3-in-1 kaart (ook volgens Mijn Simyo :blush: ). Fijne avond en nogmaals bedankt
P.S. Het is gelukt!

Reputatie 7

@annewicht Jouw oude Huawei P8 Lite had geen nanosim, maar een microsim (zie hier de specificaties).

Je dient dus een nieuwe kaart te bestellen. Echter LET WEL: de tegenwoordige kaarten zijn 3-in-1 kaarten. Dat wil zeggen, je krijgt een normale sim, maar hier kun je dan een microsim en een nanosim uitdrukken afhankelijk van welk formaat je nodig hebt.

Dit gezegd hebbende, ik weet niet hoe oud jouw huidige kaart is, maar wellicht is dit al een 3-in-1 kaart! Kun je je simkaart eens checken om te zien of je uit je microsim wellicht al een nog kleinere kaart kunt drukken?

Indien dit niet het geval is, dien je een vervangende simkaart aan te vragen die je dan met enkele werkdagen in huis ontvangt.

Reageer