.

Beantwoord

nano simkaart nog steeds niet ontvangen. Wat kan ik doen?

  • 13 January 2021
  • 2 reacties
  • 306 Bekeken

Beste mensen 

ik heb mijn nano simkaart nog steeds niet in ontvangst genomen, wel via een mail een telefoonnummer gehad en een wacht woord maar verder heb ik niets

ik wacht nu al twee weken op mijn nano simkaart

mvg

muller g

icon

Beste antwoord door Daisy 14 January 2021, 10:24

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Smull,

 

Welkom bij Simyo en op het Simyo forum! 

 

Ontzettend balen dat je de simkaart nog niet hebt ontvangen, ik heb het telefoonnummer even verwijderd omdat het niet handig is deze op openbaar internet te zetten. 

Je zou de simkaart inderdaad binnen 3 werkdagen moeten hebben ontvangen, dus dan is er jammer genoeg ergens iets mis gegaan. Ik heb gelijk kosteloos een nieuwe simkaart naar je opgestuurd, ook deze zou binnen 3 werkdagen binnen moeten zijn. Ik hoor graag van je of deze wel binnen komt!

 

Thanks RicoK!

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7

@Smull@ Omdat je een vervangende simkaart in de regel binnen de 2 of 3 werkdagen moet ontvangen is hier iets mis gegaan. Het eerste wat bij mij opkomt is dat je huidige adres niet overeenkomt met het adres wat er bij Simyo bekend is. Wil je dat eens checken in je Mijn Simyo?

Reageer