.

Beantwoord

Nano-Sim levering

  • 9 November 2012
  • 12 reacties
  • 1107 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb net geprobeerd te bellen naar jullie maar tevergeefs.

Mijn vraag is, ik heb woensdag mijn welkomstpakket ontvangen wat keurig en snel is gegaan.

Nu kwam ik er alleen achter dat ik een nano sim nodig heb voor mijn iphone 5 en dat jullie alleen een microsim leveren bij dit pakket. Normaal ben ik altijd wel op de hoogte van dit soort dingen maar nu had ik mij er eigenlijk niet zo in verdiept.

Ik heb woensdag avond via de website een nanosim aangevraagd, hier heb ik ook een mail van ontvangen. Ik heb alleen tot op heden geen verzendbewijs gekregen en aankomende dinsdag gaat mijn nummerwijziging ook in waardoor ik gelijk over hoop te gaan naar Simyo.

Mijn vraag is dan ook kunnen jullie zien of de nano sim al verstuurd is? Verder neem ik aan dat ik als nieuwe klant geen €5,- hoef te betalen hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Mark Hoek
icon

Beste antwoord door Alex 12 November 2012, 15:36

Bekijk originele reactie

12 reacties

Hij is binnen inmiddels dus beschouw dit topic maar als gesloten :)
Ik wacht trouwens nog wel op de activering van mijn sim maar ik ga er vanuit dat het maandag gebeurd. 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Mark Hoek,

Goed om te horen dat je de nano simkaart hebt ontvangen. Zodra je de activatie link hebt gebruikt, zal de nano simkaart de volgende werkdag geactiveerd worden. Volgens mijn gegevens is dit inmiddels ook het geval. Kun je dit beamen?

Groetjes,

Alex
Hoi Alex, klopt het werkt prima zo thanx 
Reputatie 5
Badge +10
Goed om te horen Mark.

Groetjes,

Alex
Afgelopen donderdag (do 29 nov) heb ik twee nano-simkaarten aangevraagd. Vrijwel direct daarna kreeg ik een bevestigings e-mail waarin mij werd verteld dat ik heb binnen 2 werkdagen in huis zou hebben. Inmiddels is het alweer dinsdag avond, en heb ik het nog steeds niet ontvangen. Hoe lang duurt het eigenlijk nog? Vandaag is namelijk mijn iPhone 5 aangekomen, super blij natuurlijk. Ik kan hem helaas nog niet gebruiken, omdat ik nog geen nano-simkaart heb natuurlijk. Ik hoor graag van u!
Badge +6
Hoi Sander V.,

Kan je mij een privé bericht sturen met het 06nr waar het omgaat zodat ik dit voor je kan uitzoeken.
Hoi Natascha,

In je inbox vind je mijn mail, dank je wel!
Ik heb dit ook, Vrijdag mijn nanosim aangevraagd (morgen een week geleden) ik heb woensdag mijn iPhone 5 binnen gekregen en ik kan er niks mee 😞. Zou je mij ook willen helpen hiermee?

Alvast bedankt,

Tim
Reputatie 7
Badge +9
Allemaal gefeliciteerd met jullie iPhone5. Mooi en duur speledingetje. Kan me voorstellen dat je er zo snel mogelijk mee wil fröbelen.
Probeer echter zo rustig mogelijk te blijven. In een recent verleden zijn een paar mensen hier totaal over de rooie in een mental institution opgenomen omdat hun nanootjes niet op tijd waren. Dat was niet prettig om mee te maken..
Over het algemeen proberen mods hier dit soort zaken z.s.m. op te lossen..

Veel plezier met jullie nieuwe iPhone. 
Ik heb hem ontvangen! Zo ontzettend blij nu, heb hem net meteen geactiveerd. Bedankt voor de hulp allemaal!

Groet,

Sander V.
Reputatie 2
Badge +1
Hoi Sander V.,

Bedankt voor jouw terugkoppeling! Goed om te horen dat alles werkt!

Reageer