Ik heb net geprobeerd te bellen naar jullie maar tevergeefs.
Mijn vraag is, ik heb woensdag mijn welkomstpakket ontvangen wat keurig en snel is gegaan.
Nu kwam ik er alleen achter dat ik een nano sim nodig heb voor mijn iphone 5 en dat jullie alleen een microsim leveren bij dit pakket. Normaal ben ik altijd wel op de hoogte van dit soort dingen maar nu had ik mij er eigenlijk niet zo in verdiept.
Ik heb woensdag avond via de website een nanosim aangevraagd, hier heb ik ook een mail van ontvangen. Ik heb alleen tot op heden geen verzendbewijs gekregen en aankomende dinsdag gaat mijn nummerwijziging ook in waardoor ik gelijk over hoop te gaan naar Simyo.
Mijn vraag is dan ook kunnen jullie zien of de nano sim al verstuurd is? Verder neem ik aan dat ik als nieuwe klant geen 5,- hoef te betalen hiervoor.
Met vriendelijke groet,
Mark Hoek
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie