.

Beantwoord

nano sim + gewone sim

  • 26 November 2012
  • 6 reacties
  • 1401 Bekeken

Is er de mogelijkheid om mijn huidige simkaart actief te houden voor in de auto en daarnaast een actieve nano-sim kaart te verkrijgen? 
icon

Beste antwoord door Alex 30 November 2012, 14:21

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum WillemK,

Het is bij Simyo niet mogelijk om 2 simkaarten aan hetzelfde telefoonnummer te koppelen. Een duo simkaart is dus niet mogelijk.

Groetjes,

Alex
Hoi Alex, ik heb dezelfde vraag drie weken geleden gesteld. Zie onderwerp duosim. Toen antwoordde je dat deze vraag vaak gesteld wordt. Je hebt de vraag doorgespeeld naar de desbetreffende afdeling. We zijn benieuwd naar de stand van zaken!
Vriendelijke groet Jan
Arie
Moderator
3 weken geleden Reageer
Beste JanO,

Wij zullen dit neerleggen bij de desbetreffende afdeling aangezien er steeds meer vraag naar is. Of wij dit gaan aanbieden en zo ja wanneer kan ik helaas niet zeggen.

Groetjes,

Arie
Reputatie 2
Badge +1
Hey JanO,

Vooralsnog zijn er geen concrete plannen om in de nabije toekomst nanosimkaarten aan te gaan bieden.
Hi Wayne,
Er blijkt dus veel vraag te zijn naar een duosim. Bij het doorlopen van de forumberichten zie ik het vaak terugkomen. Helaas met verschillende kopteksten. Hoe weten we wanneer het leverbaar is? Schollen door pagina's forumberichten is niet echt aantrekkelijk.
Vriendelijke groet,
Jan
Reputatie 2
Badge +1
Hey JanO,

Ik begrijp dat je het niet ideaal vindt om structureel op zoek te gaan naar updates over dit onderwerp op het forum. Daarom wil ik je adviseren om de veelgestelde vragen op de website in de gaten te houden. Daar is het antwoord op de vraag of er een duosim aangevraagd kan worden nu nog nee. Zodra daar verandering in komt, zullen wij dit antwoord uiteraard veranderen.

Reageer