.

Beantwoord

Nano sim activeren

  • 2 November 2012
  • 1 reactie
  • 172 Bekeken

Beste,

3 dagen gelden heb ik mijn nano simkaart ontvangen. En sindsdien ben ik bezig om het te activeren.
Ik heb geen pincode ontvangen en als ik de pincode van mijn simyo probeer intik accepteert mijn telefoon dat niet.

Ik probeer de klantenservice al 3 dagen te bereiken. Gister wordt mij beloofd dat het geactiveerd wordt. Maar het nu nog steeds niet geactiveerd.

Hoe kan ik mijn simkaart activeren via simyo.nl/activeren lukt het ook niet. Heb het ook geprobeerd via shttp://www.simyo.nl/landingspage.aspx?page_id=779 en dan krijg ik een mail dat het geactiveerd wordt maar dat is niet zo!

Graag hulp! Ik betaal nu voor niets, ik kan mijn abonnement niet gebruiken!

Ik vind dit echt een slechte service van Simyo!
icon

Beste antwoord door Alex 6 November 2012, 13:58

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Channa,

Ik heb je vraag in dit topic beantwoord. Je hebt daar namelijk dezelfde vraag gesteld. Ik zal dit topic daarom sluiten.

Groetjes,

Alex