.

Vraag

Nano sim activeren?

  • 30 October 2012
  • 6 reacties
  • 386 Bekeken

Ik heb vandaag mijn nano sim geactiveerd via de website. Ik begrijp dat het een dag kan duren voordat dat daadwerkelijk gebeurt, ik vroeg mij af of ik wel alvast mijn iPhone 5 kan synchroniseren zonder geactiveerde simkaart, weet iemand dit toevallig?

Als ik mij goed herinner moet ik nl. bij een nieuwe installatie altijd de pincode van de SIM invoeren? Ik had 'm aanvankelijk  er al ingedaan en 0000 ingevoerd (niet slim van mij) waardoor ik nu nog maar twee pogingen over heb. Als ik op mijnsimyo kijk zie ik daar een pincode staan, kan ik deze gebruiken?? IK durf dat niet uit angst dat mijn SIM straks geblokkeerd wordt o.i.d.

Alvast bedankt

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Rex Mundi,

Volgens onze gegevens is jouw simkaart inmiddels geactiveerd. Op jouw persoonlijke pagina zijn de juiste pin en pukcode beschikbaar. Zou je even kunnen laten weten of het jou gelukt is om jouw telefoon te synchroniseren?
Mijn sim kaart is ook nog steeds niet geactiveerd. Zouden jullie dit voor mij kunnen regelen?
Badge +2
Beste Sandero,

Uit onze gegevens blijkt dat je simkaart inmiddels is geactiveerd. Wij gaan er van uit dat je probleem is verholpen. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.

Groetjes,

Arie
Zou u mijn nano sim ook kunnen activeren?

Groetjes

Jimmy
Beste Simyo,

Zojuist heb ik mijn nanosim geactiveerd.

Er wordt nu gevraagd om een pincode. de huidige pincode die op mijn persoonlijke pagina staat is onjuist.

Klopt het dat het huidige wachtwoordt wordt aangepast zodat ik bij mijn laatste kans wel het juiste wachtwoord kan invoeren?

Hopelijk lukt het vandaag nog!!

Gr.
Stefan
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum stefan01,

Volgens onze gegevens kan je inmiddels gebruik van jouw simkaart maken. Zou je even kenbaar kunnen maken of dit het geval is?

Reageer