.

Beantwoord

Nano sim activatie

  • 29 October 2012
  • 15 reacties
  • 405 Bekeken

Vrijdag 26-10 Nano sim geactiveerd. Reactie per mail gekregen dat het een werkdag zou duren en dat ik een sms zou ontvangen. Helaas tot op heden nog niets vernomen. Wil graag mijn iPhone 5 in gebruik nemen
icon

Beste antwoord door Alex 30 October 2012, 15:29

Bekijk originele reactie

15 reacties

Voor mij hetzelfde verhaal, baalde er al van dat het hele weekend eigen niets aan mijn iPhone 5 had. Kan ik vandaag nog reactie verwachten?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Hultie en PeterP,

Jullie beide simkaarten zijn actief en zouden moeten werken. Indien het niet werkt, wil ik jullie vragen eerst te synchroniseren met Itunes. Dit kan door de simkaart in het toestel te stoppen. Vervolgens koppel je het toestel aan je computer. Itunes zal automatisch opstarten en vragen om te synchroniseren.

Groetjes,

Alex
Ik krijg wel een SMS dat hij geactiveerd is, maar als ik de nano in mijn telefoon doe krijg ik bericht dat de PIN onjuist is. Wat nu?
Wanneer gaan jullie mijn nanosim activeren???
Ik wil graag verder met m'n iphone 5.
Duurt allemaal veel te lang!
Wordt er alleen overdag geactiveerd?

gr. Marcel
Goedemorgen , ik heb gisteren de nanosim geactiveerd en vraag me af hoe laat ik de actievatie kan verwachten ik wil nl heel graag mijn iPhone 5 in gebruik nemen
Ik vroeg me ook af hoelang het gaat duren en worden mijn pin en pukcode dan bijgewerkt in mijn simyo?

Mvg, Marcel Jansen
Nog steeds geen bericht van actievatie nanosim baal er zo van dat ik nu mijn nieuwe foon niet kan gebruiken zucht
Inmiddels ongeveer een uur geleden de sms gehad en meteen begonnen met instellen ed
Alles werkt prefect en ik ben helemaal blij
Badge +2
Beste TvR,

Je dient even in te loggen op je persoonlijke pagina op www.simyo.nl voor de nieuwe codes.
Badge +2
Beste marcelonline,

Uit onze gegevens blijkt dat de nanosimkaart reeds is geactiveerd. Ook zien we dat je reeds gebruik hebt gemaakt van de aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste Marcelj,

Uit onze gegevens blijkt dat ook jouw kaart inmiddels is gekoppeld en dat je reeds gebruik hebt gemaakt van de aansluiting.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste Lientje68,

fijn om te horen dat je probleem is opgelost. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.

Groetjes,

Arie
Wanneer is mijn nano simkaart geactiveerd?
Ik wil graag mijn iphone 5 in gebruik nemen.

Groeten
ik vraag me ook af wanneer me simkaart word geactiveerd ik heb nu een week me iphone in huis en ik kan er nog steeds nix mee.
duurt me een beetje te lang allemaal...
Reputatie 5
Badge +10
Hoi merton77 en dizzar,

Jullie beide nano simkaarten zijn op 2 november geactiveerd. Aan jullie verbruik te zien, lijkt het er op dat jullie beide simkaarten geactiveerd zijn. Kunnen jullie dit beamen?

Groetjes,

Alex

Reageer