.

Beantwoord

Nano sim aanvragen voor overzetten nummer

  • 19 December 2012
  • 9 reacties
  • 628 Bekeken

Badge
Morgen ontvang ik het als het goed is het starters-pakket en op 28 december wordt mijn nummer overgezet.
Nou is mijn vraag of ik een Nano simkaart al kan aanvragen voor dat het nummer is overgezet.

Met vriendelijke groet,
Baadjou
icon

Beste antwoord door Alex 20 December 2012, 15:49

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge
je kan deze aanvragen en ook gebruiken maar zorg er voor dat in de nummerbehoud aanvraag de simkaart nummers nog overeen komen met de telefoon nummers. Anders word jou nummerbehoud aanvraag afgekeurd.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Baadjou,

Je kunt als nieuwe klant een nano simkaart bestellen. Meer informatie daarover kun je vinden in dit topic. Als je je gegevens voor 25/12/12ste doorgeeft kun je het tijdelijke Simyo telefoonnummer doorgeven. Lukt dit niet voor die datum dan raad ik je aan om het te behouden telefoonnummer door te geven. Dit ivm kerst.

Bedankt voor het meedenken ilya. Wij houden rekening met de simkaartnummers.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik heb de Nano simkaart zojuist aangevraagd.
Krijg ik hier nog een bevestiging van?

Groet,

Baadjou
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Baadjou,

Je ontvangt vrijwel direct een email bevestiging. Als je die niet hebt ontvangen, is het niet goed gegaan. Mijn collega heeft de aanvragen van gisteren ook allemaal verwerkt. De aanvraag pagina is vanaf nu niet meer beschikbaar. Je zult de simkaart daarom gewoon via je persoonlijke pagina moeten aanvragen. Dat kan via selfservice - aanvragen vervangende simkaart. Je kunt dan kiezen voor een nano simkaart. Wil je nadat je de simkaart hebt besteld even een privé bericht sturen als je de simkaart hebt besteld? Dan zorg ik dat de kosten niet in rekening worden gebracht.

Groetjes,

Alex
Ik heb een abonnement aangevraagd en daarvoor een micro-simkaartje ontvangen. om een nano-kaartje te kunnen bestellen moest ik eerst het kaartje activeren. heb ik gedaan en gisteren een nano-simkaartje ontvangen en instructies hoe het e.e.a. Geactiveerd moet worden. Ik heb het nano-kaartje in mijn iphone gedaan. Daarna, zoals in de bijgevoegde brief beschreven wordt, ben ik naar Mijn Simyo gegaan en de instructies gevolgd. Nadat ik naar het opgegeven tabblad SELFSERVICE ben gegaan zocht ik naar de optie ACTIVEREN VERVANGENDE SIMKAART, maar die staat helemaal niet aangegeven. Ik kom dus zo niet verder.
Na dan maar geprobeerd te hebben om de iphone aan de praat te krijgen, wordt mij na het invullen van de pincode medegedeeld dat de pincode niet juist is. Zou dat kunnen omdat deze waarschijnlijk gekoppeld is aan het eerdere micro-kaartje? Of is die pincode pas te gebruiken als mijn eigen telefoonnummer dat ik wil meenemen is overgezet op Simyo?
In ieder geval ik wil met mijn tijdelijke telefoonnummer bellen, maar dat lukt zo dus niet.

Wie heeft voor mij de oplossing???
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Danny Moolhuizen,

Wij hebben jouw nanosimkaart aan jouw aansluiting gekoppeld. Indien je jouw toestel uit en vervolgens weer inschakelt, kan je hier gebruik van maken. Je vindt jouw nieuwe pin en pukcode op jouw persoonlijke pagina via www.simyo.nl.
Heb inmiddels de Nano-simkaart ontvangen. Heb deze geprobeerd te activeren maar de website zegt dat het opgegeven simkaart nummer onjuist is.
Morgen wordt als het goed is het nummer overgezet. Ik zal het dan nog eens proberen. 
Mijn nummer is inmiddels overgezet. Maar als ik de Nano-simkaart probeer te activeren geeft de selfservice website dat het opgegeven simkaart nummer onjuist is.
Hoe nu verder?
Badge
Hoi Baadjou2,

Graag ontvang ik het simkaartnummer dat achterop de nano simkaart staat. Ik kan hiermee de simkaart handmatig laten koppelen.

Reageer