.

Beantwoord

Nano sim

  • 8 October 2012
  • 7 reacties
  • 484 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Beste Medewerker,

Zou u kunnen kijken of de bestelling van mijn simyo nanosimkaart goed verwerkt is? en wanneer ik deze kan verwachten.

Vriendelijke bedankt
icon

Beste antwoord door Alex 9 October 2012, 16:54

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Arie2,

Volgens onze gegevens is er nog geen nano simkaart aangevraagd op jouw aansluiting. We hebben gekeken naar de op 7 en 8 oktober aangevraagde nano simkaarten. Hier stond je telefoonnummer niet tussen. Wanneer heb je besteld? Indien je op 7 of 8 oktober een nano sim hebt aangevraagd, raden we je aan een nieuwe aanvraag te doen.

Groetjes,

Alex
Badge
Heb zelfs via de mail een bevestiging dus dat is wel vreemd dan..
Badge
zie nu ook dat de link om een nanosim aan te vragen ook weer offline is.
Ik hoop echt snel een nanosim te kunnen ontvangen.

Zie de bevestigingsmail van vrijdag de 5e
 Bevestiging aanvraag nano-simkaart


Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het aanvragen van de Simyo nano-simkaart.

De simkaart wordt binnen 2 werkdagen toegestuurd. In de brief bij het startpakket vind je de stappen die je moet doorlopen om de nano-simkaart op een door jou gewenst moment te activeren.  

Met vriendelijke groet,

Het Simyo Team
Badge
Dit topic kan gesloten worden. Keurig geholpen door een medewerker aan de telefoon.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Arie2,

Goed om te horen dat je bent geholpen. Ik heb voor de zekerheid de link nog even getest, maar deze werkt wel gewoon. Mijn collega zal in ieder geval een nano simkaart laten opsturen.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Arie2,

Goed om te horen dat je bent geholpen. Ik heb voor de zekerheid de link nog even getest, maar deze werkt wel gewoon. Mijn collega zal in ieder geval een nano simkaart laten opsturen.

Groetjes,

Alex


Beste alex,

Is het mogelijk om mijn Nanosim te activeren? Ik heb hem inmiddels binnen en heb zondag het verzoek gedaan om de sim te activeren, maar heb tot vandaag alleen de bevestiging binnen gekregen dat het binnen 1 werkdag verwerkt wordt.
Wil graag mijn iphone 5 gaan gebruiken!:)
Alvast dank
Badge +2
Beste Arie2,

Uit onze gegevens blijkt dat de nanosimkaart inmiddels is geactiveerd. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen. Laat ons even weten als dit niet het geval is.

Groetjes,

Arie

Reageer