.

Vraag

Mobiel is simlock vrij maar pakt nieuwe simkaart niet

  • 22 June 2012
  • 3 reacties
  • 1014 Bekeken

Badge
Ik ga op vakantie dus dacht ik even snel een nieuwe sim kaart halen, nou heb ik mijn samsung star een half jaar geleden simlock vrij gemaakt. Maar telkens als ik mijn nieuwe simyo simkaart in mijn mobiel stop en aanzet en de juiste pincode invoer geeft hij aan:

Phone freeze, SIM  niet beschikbaar, neem contact op met de service provider....

Wat moet ik doen?

3 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Thompeters,

Welkom op het Simyo forum!
Het lijkt erop dat je toestel toch niet (volledig) simlockvrij is. Wij raden je aan om de Simyo simkaart in een ander toestel te plaatsen die zeker simlockvrij is om te controleren of de simkaart met dit toestel werkt.

Graag vernemen we je bevindingen.

Groetjes,

Manisha
Badge
Oke, maar hoe is dit dan mogelijk want ik heb bij kpn unlock code etc aangevraagd en toen deze codes ingevuld en was mijn toestel sim lock vrij? Hoe krijg ik mijn mobiel dan wel volledig simlock vrij ? Maar dat is nou juist ook mijn probleem ik heb verder geen simlock vrij toestel, daarom had ik die nodig.
Gr Thom
Badge +2
Beste Thompeters,

Wij adviseren je contact op te nemen met Hi en aan te geven dat het toestel na het invoeren van de unlockcode nog steeds geen andere simkaarten accepteert. Alleen zij kunnen je hierbij verder van dienst zijn.

Groetjes,

Arie

Reageer