.

Vraag

Mijn nieuwe simkaart werkt niet

  • 5 July 2012
  • 5 reacties
  • 390 Bekeken

Badge
Hallo,

ik heb net en nieuwe simkaart binnengekregen omdat ik een iphone 4s heb gekocht en ik dus een micro sim kaart nodig heb. Nu heb ik deze simkaart in mijn nieuwe iphone gedaan alleen heb ik geen netwerk en bij itunes staat bij nummer niet bekend. Wat moet doe ik fout?

Grt Erik

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Erik,

Is je Iphone simlockvrij? Zo ja, dan moet je eerst synchroniseren met Itunes. Dit doe je door de simkaart in het toetstel te stoppen en je toestel aan te zetten. Vervolgens moet je het toestel koppelen aan je computer. Itunes start dan automatisch op en vraagt of je wilt synchroniseren. Als je dit bevestigt, begint het synchroniseren. Vervolgens zou de simkaart gewoon moeten werken. Kan je aangeven of dit is gelukt?

Groetjes,

Alex
Badge
Hey Alex,

Het werkt, opeens deed mijn oude simkaart het niet meer, daarna de nieuwe simkaart geprobeerd en deze werkt. 

Bedankt.

Grt Erik
Reputatie 5
Badge +10
Goed om te horen dat het werkt Erik!
Goed om te horen dat het werkt Erik!



Hallo Alex,

Ik heb een normale SIM gekregen, echter ivm mijn iPhone heb ik een Microkaart nodig,
Hoe kan ik dat regelen?

Groet van Ron
Badge +6
Beste Ronnie57,

Het is mogelijk om een micro simkaart te ontvangen. Graag verneem ik van je of je micro simkaart gekoppeld of ongekoppeld wilt ontvangen. Kan je laten weten waar je voorkeur naar uitgaat.

Reageer