.

Vraag

MicroSim

  • 21 September 2012
  • 5 reacties
  • 739 Bekeken

Ik ben momenteel Symio PrePaid gebruiker en heb nog een gewone sim kaart, hoe lang duurt het om een nieuwe microsimkaart te ontvangen?


W.Zorn

5 reacties

Badge +6
Beste W.Zorn,

Welkom op het forum!
Het duurt ongeveer 2 á 3 werkdagen voordat je de micro simkaart hebt ontvangen. De kosten voor de micro simkaart zijn €5,-.
De micro simkaart kan geactiveerd of ongeactiveerd toesturen. Zodra simkaart geactiveerd toesturen, ben je tot het moment dat je de simkaart ontvangt niet te bereiken op je huidige Simyo simkaart. Wanneer je er voor kiest om de simkaart ongeactiveerd te ontvangen, dient je contact met ons op te nemen zodra je de micro simkaart hebt ontvangen. Dat betekent dat je bereikbaar blijft op je huidige Simyo simkaart.
Hoe vraag ik een microSIM aan zonder dat deze geactiveerd is?  Via Mijn Simyo staat bij de aanvraag dat mijn oude SIM meteen gedeactiveerd wordt als ik een nieuwe wil, maar ik wil niet een paar dagen zonder telefoon zitten.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Ricx,

Je kunt dan het best telefonisch contact met ons opnemen. Je kunt ook mij een privé bericht sturen met daarin het verzoek. Vervolgens kunnen we een ongeactiveerde micro simkaart op sturen.

Groetjes,

Alex
Kunnen jullie ook al een nano simkaart leveren? Ik heb begrepen dat die in een iPhone 5 moet (nog kleiner)
Badge +2
Beste Frko,

Je kan de nanosimkaart via de onderstaande link aanvragen:

www.simyo.nl/nanosim/aanvragen

Groetjes,

Arie

Reageer