.

Beantwoord

Micro simkaart voor prepaid


Badge
Hallo,

Ik zou graag een micro simkaart willen hebben voor mijn prepaid die ik al heb van Simyo.
Heb nu een toestel waar alleen een micro in kan.
Lees steeds dat je alleen een comisimkaart krijgt bij abonnement en web to go als je een nieuwe kaart aan vraagt.
Maar ik wil er graag een voor de prepaid aansluiting die ik al heb van jullie.
Hoe regel ik dit en wat zijn de kosten daar voor?
icon

Beste antwoord door Alex 10 July 2012, 16:01

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Christiaan,

Een micro simkaart kost net als een vervangende simkaart 5 euro. Het klopt dat je met een prepaid aansluiting geen combisimkaart krijgt wanneer je een vervangende simkaart besteld. Als je wilt kan ik een micro simkaart voor je opsturen. Kan je een bericht plaatsen als je hiermee akkoord gaat?

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Alex,

Ik ga accoord met een vervangende micro sim kaart voor mijn prepaid aansluiting voor 5 euro.

Alvast bedankt.

Christiaan
Badge +6
Beste Christiaan,

Ik zal de micro simkaart vandaag voor je op de post doen. Je zult de simkaart met 2 werkdagen gaan ontvangen.
Badge
Ja ik heb de kaart ontvangen.
Nu kunnen jullie hem activeren.

Christiaan
Badge +6
Beste Christiaan,

Ik heb de micro simkaart voor gekoppeld op je aansluiting. Voor de juiste pin en pukcode verwijs ik naar je persoonlijke pagina.
Badge
Heb vandaag een nieuwe simkaart besteld via de selfservice.  Ik wil graag een microsimkaart voor de iphone maar ik zie nergen waar je dat kunt aangeven.  Hoop dus maar dat ik de juiste sim toegezonden krijg.
Kunnen jullie dit even nakijken, of alles goed is gegaan.

Bij voorbaat dank.

PS.
Verder wil ik jullie er ook nog op wijzen dat wanneer je ingelogd bent niet verder door de website meer kunt surfen.
Ik krijg dan allerlei foutmeldingen.  Voorheen was dat niet.  Hoop dat jullie van dit probleem op de hoogte zijn.
Badge +6
Beste Dreaworkz,

Welkom op het forum!
Omdat jij een abonnement hebt bij Simyo ga jij een combi simkaart ontvangen. De simkaart kan je gebruiken als micro of als gewone simkaart. Het klopt dat er problemen waren met de persoonlijke pagina. De problemen zijn opgelost. Kan je me laten weten of de problemen bij jou ook zijn opgelost.
Badge
Hoi Natascha,

Bedankt voor de snelle reactie!  Ik wacht met smart op de sim kan ik eindelijk mijn iPhone gebruiken.

VIk moet helaas teleurstellen wat betrefd de website.
Ik krijg nog steeds de melding zowel onder safari als op mozilla firefox dat de pagina niet kan worden weergegevens.
Heb de geschiedenis al uit de browsers verwijderd maar krijg nog steeds dit url ( http://www.simyo.nl/500.html?aspxerrorpath=/Pages/subscription/Subscriptions.aspx ) te zien.
Het gekke is dat zodra ik uitlog ik wel de andere pagina's kan bekijken.  Maar zodra je inlogt is de website nog maar beperkt beschibaar.
Ergens gaat er dus nog steeds  iets mis.

Groet
Reputatie 5
Badge +10
Hoi dreaworkz,

Heb je nu nog steeds problemen met de website? Het zou namelijk opgelost moeten zijn.

Groetejes,

Alex
Badge
Hoi Alex,

Nee het probleem doet zich nog steeds voor.
En het maakt niet uit of ik Mozilla, Chrome of Safari gebruik.
Zodra ik ingelogd ben en naar bijvoorbeeld de tab abonnement ga krijg ik deze foutmelding.
Heb ook al uit alle browdsers de geschiedenis verwijdert maat zodra je dus van een secure pagina gaat naar een gewone pagina treed dit bij mij op.

Zal het later ook nog een op een andere machine proberen (Windows) 
En laat weten wat mijn bevindingen zijn.

Suc6

DreamWorkZ (Amy)
Badge +6
Beste Dreaworkz,

Ik ga de foutmelding door geven aan de collega's die zich bezig houden met de website.
Dank je wel voor het melden van de foutmelding.

Reageer