.

Beantwoord

micro simkaart bestellen

  • 29 September 2012
  • 8 reacties
  • 548 Bekeken

heee,
Ik heb zonet per ongeluk een vervangende simkaart aagevraagd maar dat wil ik helemaal niet. Hoe cancel ik dit en hoe bestel ik een micro simkaart?
icon

Beste antwoord door Alex 2 October 2012, 13:46

Bekijk originele reactie

8 reacties

Hahah, ik heb net pecies het zelfde gedaan . Ik dacht met een nieuwe aanvraag kan je ook kiezen welke je wilt , maar dat was dus niet zo !
Reputatie 5
Badge +10
Hoi solveig en Tanteleen87,

Ik zie dat jullie beide contact hebben gehad met de klantenservice hiervoor. Er is voor jullie beide een micro simkaart aangemaakt. Deze zullen jullie binnen 2 werkdagen ontvangen.

Groetjes,

Alex
Bedankt voor de hulp!!
Badge +1
Ik heb het zelfde gedaan alleen ik krijg dus geen reactie en inmiddels een verkeerde kaart!
Ik heb de kaart ontvangen. Kunnen jullie hem nu aub activeren? Alvast bedankt
Badge +2
Beste solveig,

Uit onze gegevens blijkt dat de simkaart reeds is geactiveerd. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.

Groetjes,

Arie
Ik wil mijn microsim kaart activeren en daarvoor moet ik de klantenservice bellen , maar na de eerste keer bellen werd ik er gewoon eruit gegooid en de tweede keer kom er maar niet door heen. Zouden jullie voor mij de microsim willen activeren ? Groetjes Marleen
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Tanteleen87,

Na telefonisch contact heb ik begrepen dat je simkaart nu werkt.

Groetjes,

Alex

Reageer