.

Beantwoord

micro simkaart

  • 24 August 2012
  • 15 reacties
  • 757 Bekeken

Hallo, twee dagen geleden een vervangende sim kaart op gevraagt omdat het verknippen van mijn oude naar micro formaat is mislukt..

Net mijn nieuwe sim kaart ontvangen en het is weer een gewoone sim.. dus shiet hier niks mee op..

Kan iemand me helpen? zie bij aanvraag vervangende sim ook geen optie voor micro staan.
icon

Beste antwoord door Wayne 24 August 2012, 16:45

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Erwin35,

Het is bij jouw aansluiting niet mogelijk om via de persoonlijke pagina een microsimkaart aan te vragen. Wij hebben een microsimkaart naar jou verstuurd die je binnen 2-3 werkdagen kunt verwachten.
Ik heb hetzelfde probleem, echter heb ik niet mijn simkaart verknipt. ik heb een nieuwe simkaart bestelt omdat op de voor pagina stond dat ze nu ''mirco/normal'' sims leveren dus kocht er een nieuwe voor me nieuwe mobiel, echter bleek dit een normale sim te zijn.

Zou iemand mij kunnen helpen aan een micro sim ?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Cementiet,

Omdat je een Simyo prepaid aansluiting hebt ontvang je nu een gewone simkaart. Alleen wanneer je een Simyo abonnement of een Web to Go aansluiting hebt, ontvang je een combisimkaart . Ik heb inmiddels een micro simkaart voor je aangemaakt. Je zal deze binnen 2 werkdagen ontvangen.

Groetjes,

Alex
Ook ik heb een micro-sim nodig, was wel telefonisch beloofd voor de bestelling....
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum CBlokker,

Op jouw verzoek hebben wij je een microsimkaart toegestuurd. Je kunt deze binnen 2-3 werkdagen verwachten.
Dank voor de reactie, ik wacht hem met smart af.
Reputatie 2
Badge +1
Hey CBlokker,

Geen dank, zou je het even kunnen laten weten als je hem hebt ontvangen?
Hay Wayne,

Ik heb hem mogen ontvangen hoor, kun jij hem laten activeren?

Alvast dank!

Groetjes, Cas.
Welkom op het forum Cementiet,

Omdat je een Simyo prepaid aansluiting hebt ontvang je nu een gewone simkaart. Alleen wanneer je een Simyo abonnement of een Web to Go aansluiting hebt, ontvang je een combisimkaart . Ik heb inmiddels een micro simkaart voor je aangemaakt. Je zal deze binnen 2 werkdagen ontvangen.

Groetjes,

Alex


Ik heb de simkaart binnnen gekregen, bedankt. echter staat hier wel dat ik moet doorgeven dat hij binnen is gekomen voor de activering, maar niet een specifiek aderess erbij.

Moet ik dit hier posten of op een andere locatie?

Bedankt.

Cementiet
Reputatie 2
Badge +1
Hoi CBlokker,

Ik heb jouw mircosimkaart voor je geactiveerd! Op jouw persoonlijke pagina vind je jouw nieuwe pin en pukcode. Je kan direct gebruik maken van jouw microsimkaart.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Cementiet,

Ik heb jouw microsimkaart voor je geactiveerd. De nieuwe pin- en pukcode vind je op jouw persoonlijke pagina onder het tabblad "gegevens en instellingen".
Welkom op het forum Erwin35,

Het is bij jouw aansluiting niet mogelijk om via de persoonlijke pagina een microsimkaart aan te vragen. Wij hebben een microsimkaart naar jou verstuurd die je binnen 2-3 werkdagen kunt verwachten.


Beste Wayne, heb de sim kaart inmiddels binnen, kun je em activeren voor me?

Alvast bedankt.

Erwin
Badge +6
Beste Wayne, heb de sim kaart inmiddels binnen, kun je em activeren voor me?

Alvast bedankt.

Erwin


Beste Erwin35,

Ik heb de micro simkaart voor je gekoppeld aan je aansluiting. Voor de juiste pin en pukcode verwijs ik je naar de persoonlijke pagina onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen' vindt je de juiste pin en pukcode.
Beste Wayne, heb de sim kaart inmiddels binnen, kun je em activeren voor me?

Alvast bedankt.

Erwin


Beste Erwin35,

Ik heb de micro simkaart voor je gekoppeld aan je aansluiting. Voor de juiste pin en pukcode verwijs ik je naar de persoonlijke pagina onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen' vindt je de juiste pin en pukcode.


Dankje Natascha.
Badge +2
Beste Cementiet,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik heb gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dat graag.

Groetjes,

Arie

Reageer