.

Vraag

micro-simkaart

  • 6 July 2012
  • 1 reactie
  • 213 Bekeken

Badge
 Goedemiddag,

Ik ben nu al een aantal dagen tevergeefs bezig geweest om via jullie klantenserice een microsimkaart aan te vragen. Maar ik krijg niemand aan de lijn.
Nu heb ik eerder vandaag via de selfservice een vervangende simkaart aangevraagd. Maar dit blijkt, zo lees ik hier op het forum, een gewone simkaart te zijn. Kan ik, nu de bestelling waarschijnlijk nog niet verwerkt is, alsnog een micro-simkaart opgestuurd krijgen? Aan een tweede 'gewone' simkaart heb ik namelijk niks.

In afwachting van een reactie,

Met vriendelijke groet,

Jamie

1 reactie

Badge +6
Beste Jamie,

Welkom op het forum van Simyo!
Volgens onze gegevens is er op 6 juli een micro simkaart verstuurd die niet gekoppeld is aan je aansluiting.
Wanneer de micro simkaart heb ontvangen vernemen wij dit zodat wij de simkaart kunnen koppelen op je aansluiting.

Reageer