Is het mogelijk een micro sim aan te vragen via selfservice?
namelijk op 'Aanvragen vervangende simkaart' staatÂ
Je hebt aangegeven een vervangende simkaart te willen ontvangen met behoud van je huidige nummer. Voor de nieuwe simkaart wordt eenmalig € 5,- in rekening gebracht op je volgende factuur. Bevestig hieronder je aanvraag.
LET OP: na de bevestiging wordt de oude simkaart geblokkeerd om de simkaart wissel uit te voeren
Maar krijg ik dan een micro sim erbij?
* graag ontvang ik een micro simkaart geactiveerd zsm, en ik ga akkoord met de eenmalig € 5,- in rekening gebracht op mijn volgende factuur.
http://www.simyo.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen?search=Micro+sim&type=POS&category=
+2
Beste FastDaniel,
De nieuwe simkaarten die wij leveren zijn zogenaamde combisimkaarten. Hierbij heb je zelf de keuze of je deze als gewone simkaart of als microsimkaart gebruikt. Je kan deze bestellen via uw persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Onder het tabblad ‘selfservice’ kan een vervangende simkaart aanvragen.
Groetjes,
Arie
De nieuwe simkaarten die wij leveren zijn zogenaamde combisimkaarten. Hierbij heb je zelf de keuze of je deze als gewone simkaart of als microsimkaart gebruikt. Je kan deze bestellen via uw persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Onder het tabblad ‘selfservice’ kan een vervangende simkaart aanvragen.
Groetjes,
Arie
+2
Beste Diana Vernooijs,
Jij hebt een prepaidkaart. Als jij een microsimkaart wil hebben moet je even contact met ons opnemen.
Groetjes,
Arie
Jij hebt een prepaidkaart. Als jij een microsimkaart wil hebben moet je even contact met ons opnemen.
Groetjes,
Arie
Hoe moet ik mijn mirco simkaart activeren?
En zodra dat gebeurt is, betekent dat dat mijn oude simkaart het meteen niet meer doet?
Of gaat hier een paar dagen overheen?
Groetjes, Kelli
En zodra dat gebeurt is, betekent dat dat mijn oude simkaart het meteen niet meer doet?
Of gaat hier een paar dagen overheen?
Groetjes, Kelli
Ik heb maandag een vervangende sim aangevraagd, deze zou binnen 2 werkdagen binnen zijn. Ik heb tot op heden niks ontvangen en kan nu niet sms'en en bellen. Wanneer kan ik de sim nu wel verwachten?
+2
Beste Kelli,
De microsimkaart kan je via ons activeren. Het is inderdaad zo dat de oude kaart niet meer te gebruiken is. Laat ons even weten als wij de kaart moeten activeren.
Groetjes,
Arie
De microsimkaart kan je via ons activeren. Het is inderdaad zo dat de oude kaart niet meer te gebruiken is. Laat ons even weten als wij de kaart moeten activeren.
Groetjes,
Arie
+2
Beste Mirjam Abbes,
Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. wij gaan er van uit dat je probleem is opgelost. Laat ons even weten als je verder nog vragen hebt.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. wij gaan er van uit dat je probleem is opgelost. Laat ons even weten als je verder nog vragen hebt.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.