.

Vraag

Micro Sim kaart

  • 1 October 2012
  • 6 reacties
  • 990 Bekeken

Badge +1
Hallo,

Ik heb afgelopen vrijdag een micro sim kaart aangevraag. Tenminste dat wou ik doen. Op dit forum stond dat je dit kon doen met Mijn Simyo. Echter na de eerste klik bij aanvragen sim kaart werdt er niet meer gevraag of ik een micro wou hebben of een normale. Dit stond wel op het forum maar niet in mijn service.

Gebeld naar de klanten service, niet bereikbaar. Mail gestuurd. Nog steeds geen antwoord :(


Vandaag de hele dag door gebeld en elke keer is het te druk (wellicht voor een betere bezetting zorgen) kom ook niet door 😞 Totaal 2 uur aan de lijn gezeten.......

Laatste red middel, dit forum. Ik wil dus een micro symkaart en nieut een normale. Volgens het forum is een normale ook een kaart waar je de micro kan uitdrukken. Ergens anders wordt dit weer tegen gesproken.

HELUP IK WORD GEK!! Kan ik dan niemand van de klanten service bereiken!! Op dit moment kan ik niet meer bellen....

PS. Hebben jullie zelf wel eens op de website rondgebladerd. Er komen redelijk veel 404 pagina's tegen... erg slordig...

6 reacties

Badge +2
Beste mariean,

Aangezien je eerst al een een normale simkaart hebt besteld en hiervoor ook al € 5 in rekening is gebracht sturen wij deze kaart kosteloos toe.

Groetjes,

Arie
Badge +1
Beste mariean,

Als eerst onze excuses voor de lange wachttijden. Het is erg druk geweest de laatste dagen. Alleen als je een abonnement hebt en je vraagt een vervangende simkaart aan krijg je een combisimkaart waarbij je zelf kan kiezen of je deze als normale of als microsimkaart gebruikt.

Voor prepaid klanten moeten wij een microsimkaart opsturen. Hier zijn echter wel kosten van € 5 aan verbonden. Graag ontvangen wij een akkoord voor de kosten zodat wij de kaart voor je kunnen opsturen.


Door dat jullie ECHT niet bereikbaar zijn, NIET regeageren op e-mails moet ik nu weer 5 euro betalen dooordat het erg onduidelijk op jullie site vermeld staat. Waarom niet gewoon een simpele wizard. Prepaid of Abonnement -> Prepaid 1) Normale Sim kaart 2) Micro Simkaart 3) Nana simkaart, maak u keuze en dan een bevestiging. Dat is toch erg simpel...

Ik zou het erg op prijs stellen als jullie deze kosten voor rekening nemen.
Badge +2
Beste mariean,

Als eerst onze excuses voor de lange wachttijden. Het is erg druk geweest de laatste dagen. Alleen als je een abonnement hebt en je vraagt een vervangende simkaart aan krijg je een combisimkaart waarbij je zelf kan kiezen of je deze als normale of als microsimkaart gebruikt.

Voor prepaid klanten moeten wij een microsimkaart opsturen. Hier zijn echter wel kosten van € 5 aan verbonden. Graag ontvangen wij een akkoord voor de kosten zodat wij de kaart voor je kunnen opsturen.

Groetjes,

Arie
Badge +1
http://www.simyo.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen?search=Micro+sim&type=POS&category=


Hallo, dit is voor een nieuw abonnement en helpt dus niet echt.
http://www.simyo.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen?search=Micro+sim&type=POS&category=
Badge +1
Jammer, kennelijk wordt dit ook niet gelezen. Dan maar op zoek naar een echte provider, zal nog lastig worden....

Reageer