.

Vraag

Micro-SIM

  • 8 March 2012
  • 34 reacties
  • 3728 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,

ik heb enkele dagen geleden een aanvraag ingediend om een micro-SIM aan te vragen voor mijn nieuwe telefoon. Tot op heden is er nog geen reactie gekomen op mijn vraag, vandaar dat ik het hier opnieuw probeer:

ik zou graag een micro-SIM aan willen vragen voor in mijn iPhone. Graag zou ik deze zelf willen activeren zodra de SIM bij mij binnen is (zodat ik niet 2 dagen onbereikbaar ben).



Kan hier iemand dat voor mij regelen? Bij voorbaat dank!

34 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Fili,

Welkom op het Simyo forum!
Wij hebben zojuist een micro simkaart verzonden naar je woonadres. Na ontvangst van de micro sim kun je contact met ons opnemen om deze te laten activeren. Je kunt in de tussentijd nog gebruik blijven maken van je reguliere simkaart.

Groetjes,

Manisha

Manisha
Badge
Beste manisha,
Ik heb zojuist een mail verstuurd met de volgende informatie:
Beste simyo,Ik heb onlangs een nieuwe simkaart aangevraagd via het kopje selfservice en dan aanvragen vervangende simkaart. Echter ging dit op mijn vorige account (oud lowcall account) via een email. Ik had verwacht dat dit ook weer zo zou gaan en heb toen op bevestig geklikt. Dit was echter niet het geval en kreeg een simkaart meteen opgestuurd. Nu had ik vlak daarna een mail gestuurd met daarin het probleem dat ik een micro simkaart wou ontvangen en niet een gewone simkaart. Echter heb ik nu een gewone simkaart ontvangen en is er dus niet naar mijn email gekeken. Ik heb nog maar net mijn abonnement zoals in het systeem terug te zien is dus ik had helemaal geen nieuwe simkaart nodig. Ik wou alleen een micro ontvangen. Het kost me nu dus weer extra kosten om een micro aan te vragen. Echter was ik bij mijn oude lowcall account niet goed ingelicht en heb voor dat 06 nummer ook een micro aangevraagd. Als ik nu een micro zou aanvragen zou mij dit dus in totaal 15 euro gaan kosten terwijl ik aan 2 van deze simkaarten niks heb gehad. Dit vind ik onzin en zit dus niet te wachten op deze kosten. Ook ben ik al 2 maanden bezig om eindelijk mijn iphone werkend te krijgen. Enkele problemen zijn op de volgende link van jullie forum terug te vinden:
https://forum.simyo.nl/internet-62/internet-gaat-via-mijn-belminuten-niet-via-bundel-200mb-1468/Mijn nummer is: 0615****40
Mijn simkaartnummer is: 49***121
Ik hoop dat jullie mij een gratis microsim zullen opsturen en de kosten van de huidige opgestuurde gewone simkaart kwijt zullen schelden. Ik heb onderhand al zoveel extra kosten gemaakt. Ik sta op het punt om over te stappen naar een andere provider! Met vriendelijke groet,
Wouter
Zou u hier voor kunnen zorgen? Sinds dit al mijn tweede mailtje hierover is en ik de afgelopen dagen nog steeds geen antwoord erover heb gehad.


Met vriendelijke groet,
Wouter
Reputatie 2
Badge +4
Beste Wouter,

Allereerst onze excuses voor het ongemak.
Wij zullen de micro simkaart morgen kosteloos verzenden naar uw woonadres. Deze kun je binnen 2 werkdagen verwachten. Na ontvangst van de micro sim kun je (telefonisch) contact met ons opnemen om de micro simkaart te activeren op 0800-0232300. De kosten voor de eerder bestelde vervangende simkaarten zullen we kwijtschelden. Dit bedrag zal per aansluiting verrekend worden op de eerstvolgende factuur (maart). Deze verschijnt in april op je persoonlijke pagina.

Groetjes,

Manisha
Beste Fili,

Welkom op het Simyo forum!
Wij hebben zojuist een micro simkaart verzonden naar je woonadres. Na ontvangst van de micro sim kun je contact met ons opnemen om deze te laten activeren. Je kunt in de tussentijd nog gebruik blijven maken van je reguliere simkaart.

Groetjes,

Manisha

Manisha

Beste Manisha,
Twee dagen geleden heb ik een simyo-abonnement aangevraagd, i.p.v m'n simyo-prepaid. Tegelijkertijd heb ik per mail gevraagd om een micro-sim i.p.v. een gewone sim, in de veronderstelling dat je met een abonnement toch een nieuwe simkaart krijgt. Uit de berichten die ik bij jou zie binnenkomen, maak ik op dat ik m'n verzoek nog beter aan een moderator kan richten dan aan de klantenservice. Bij deze dus!
Bij voorbaat dank & met vriendelike groet,
Schokker
Reputatie 2
Badge +4
Beste Schokker,

Welkom op het Simyo forum!

Als je onlangs een overstap hebt aangevraagd van Simyo prepaid naar een abonnement ontvang je eerst een nieuwe simkaart voor het abonnement (regulier formaat). Pas na activatie van deze simkaart kunnen wij je een micro simkaart doen toekomen. Wij verzoeken je om na de activatie van de nieuwe simkaart nogmaals een micro sim aan te vragen, dat kan via dit forum of via de e-mail.

Groetjes,

Manisha
Beste Schokker,

Welkom op het Simyo forum!

Als je onlangs een overstap hebt aangevraagd van Simyo prepaid naar een abonnement ontvang je eerst een nieuwe simkaart voor het abonnement (regulier formaat). Pas na activatie van deze simkaart kunnen wij je een micro simkaart doen toekomen. Wij verzoeken je om na de activatie van de nieuwe simkaart nogmaals een micro sim aan te vragen, dat kan via dit forum of via de e-mail.

Groetjes,

Manisha

Beste Manisha,
Bedankt voor je snelle reactie. Ik was er al een beetje bang voor dat het zo zou moeten lopen. Blijft een verbeterpunt. Ik wacht de nieuwe simkaart af.
Met vriendelijke groet,
Schokker
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Schokker,

We hebben een beperkt aantal micro simkaarten. Hierdoor is het nog niet mogelijk om de simkaart online te bestellen of een voorkeur aan te geven. Ik zie dat je de originele simkaart nog niet hebt geactiveerd. Zodra je je originele simkaart hebt geactiveerd, kan je mij of een andere moderator een privé berichtje sturen. Graag zien wij je berichtje tegemoet.

Groetjes,

Alex
Beste Alex,

Zojuist heb ik mijn nieuwe simkaart geactiveerd. Vandaag ben ik per mail en via het forum geïnformeerd hoe het verder loopt en dat ik dus pas een micr-sim kan aanvragen na het activeren van de nieuwe, bij het abonnement horende kaart. Bij deze wil ik dus vragen om de betreffende micro-simkaart. Zou je me de toezending ervan willen bevestigen?
Bij voorbaat dank & met hartelijke groet,
Schokker
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Schokker,

Ik zie dat je de simkaart inderdaad hebt geactiveerd. De micro micro simkaart wordt vandaag op de post gedaan. Je hebt de simkaart dan binnen 2 werkdagen binnen.

Groetjes,

Alex
Beste Alex, of collega.
Als ik het goed begrepen heb is voor de Iphone 4s een micro sim nodig.
Wat kost het om zo'n micro sim aan te vragen?
Verder veranderd er niets aan mijn prepaid.
Alvast mijn dank.
M.v.g. Bouke.
Als aanvulling op mijn vraag.
Kan ik mijn huidige simkaart ook blijven gebruiken?
Hoi Schokker,

Ik zie dat je de simkaart inderdaad hebt geactiveerd. De micro micro simkaart wordt vandaag op de post gedaan. Je hebt de simkaart dan binnen 2 werkdagen binnen.

Groetjes,

Alex


Dag Alex,

Bedankt!!

hrtgr, Schokker
Reputatie 2
Badge +4
Beste Bouke,

Je kunt je huidige prepaid simkaart gebruiken in de Iphone 4. Om dit te kunnen doen dien je je huidige simkaart bij te knippen tot micro sim formaat. Een instructie hiervoor kun je vinden op youtube. Je kunt ook langsgaan met de simkaart bij een telecomwinkel om deze bij te laten knippen tot micro sim formaat. Je kunt er ook voor kiezen om een micro simkaart van Simyo te ontvangen, de kosten hiervoor bedragen 5 euro. Graag vernemen we of je een micro simkaart wenst te ontvangen.

Groetjes,

Manisha
Beste Manisha,

Er zit bij mij vlakbij een telecom winkel daar ga ik dan even langs.
Gaat het niet goed dan kom ik weer in de lucht voor een vervangende.

Bedankt voor de reactie.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Bouke,

Als het misgaat met het bijknippen kun je inderdaad contact opnemen voor de aanvraag van een micro simkaart. Dat kan telefonisch of via dit forum.

Groetjes,

Manisha
Badge
ik zou ook graag een microsimkaart willen aanvragen, ik vroeg me alleen af waar ik dat precies kan doen, omdat ik via de mail ook geen reactie krijg. dus bij deze; waar kan ik een micro simkaart aanvragen? (ik heb al een simyo abonnement en wil graag mijn nummer behouden)
daarnaast vroeg ik mij af wat de kosten zijn en he lang het duurt voordat ze zijn afgeleverd?


hoop dat ik snel anwoord krijg, het is ongal dringend.
MVG Jolein
Ik kon mijn kaart niet laten aanpassen helaas.
Daarop heb ik zelf een knipper gekocht en eerst getest op een oude kaart, dit ging perfect.
Daarna op mijn huidige kaart en die werkt nog steeds na de knipbeurt.
Ik zou bij deze ook graag een micro sim aan willen vragen, in mijn nieuwe toestel past mijn sim niet meer.
Alvast vriendelijk bedankt.
Patrick
Hallo,
Ik heb zojuist mijn sim geactiveerd, graag zou ik een micro sim willen ontvangen voor mijn iPhone 4s.
Ik hoor het graag.

Alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum hightree,

Wil je simkaart geactiveerd of ongeactiveerd ontvangen?

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum hightree,

Wil je simkaart geactiveerd of ongeactiveerd ontvangen?

Groetjes,

Alex

Bedankt Alex, ik ben een leek :):) doe maar geactiveerd, ik heb geen id wat het verschil is.

alvast bedankt
Reputatie 2
Badge +4
Beste Hightree,

Als we de micro simkaart geactiveerd verzenden betekent dit dat je geen gebruik meer kunt maken van de huidige Simyo simkaart. Als je de micro sim binnen hebt zul je weer gebruik kunnen maken van de aansluiting.
Als we de micro simkaart ongeactiveerd verzenden kun je nog gebruik maken van de reguliere simkaart. Als je de micro simkaart binnen hebt kun je vervolgens contact met ons opnemen om de simkaart te laten activeren.

Graag vernemen we hoe je de micro simkaart wenst te ontvangen.

Groetjes,

Manisha
Beste Hightree,

Als we de micro simkaart geactiveerd verzenden betekent dit dat je geen gebruik meer kunt maken van de huidige Simyo simkaart. Als je de micro sim binnen hebt zul je weer gebruik kunnen maken van de aansluiting.
Als we de micro simkaart ongeactiveerd verzenden kun je nog gebruik maken van de reguliere simkaart. Als je de micro simkaart binnen hebt kun je vervolgens contact met ons opnemen om de simkaart te laten activeren.

Graag vernemen we hoe je de micro simkaart wenst te ontvangen.

Groetjes,

Manisha



Beste Manisha,
Graag geactiveerd versturen.
dank je wel


gr
Hightree
Reputatie 5
Badge +10
Excuus voor de late reactie. We hebben de simkaart voor je aangemaakt. Je ontvangt de microsimkaart binnen 2 werkdagen.
Ik zou ook graag een microsimkaart ontvangen voor mijn iPhone 4S.
abonnement gaat op 24 april in (nummer wordt overgezet op deze datum).
Zie ook ticket nr. 16424.
Mag geactiveerd verstuurd worden omdat ik de normale sim niet gebruik.
mvg,
Hans

Reageer