.

Vraag

Micro-SIM

  • 8 March 2012
  • 34 reacties
  • 3728 Bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Beste Alex,

Zojuist heb ik mijn nieuwe simkaart geactiveerd. Vandaag ben ik per mail en via het forum geïnformeerd hoe het verder loopt en dat ik dus pas een micr-sim kan aanvragen na het activeren van de nieuwe, bij het abonnement horende kaart. Bij deze wil ik dus vragen om de betreffende micro-simkaart. Zou je me de toezending ervan willen bevestigen?
Bij voorbaat dank & met hartelijke groet,
Schokker
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Schokker,

We hebben een beperkt aantal micro simkaarten. Hierdoor is het nog niet mogelijk om de simkaart online te bestellen of een voorkeur aan te geven. Ik zie dat je de originele simkaart nog niet hebt geactiveerd. Zodra je je originele simkaart hebt geactiveerd, kan je mij of een andere moderator een privé berichtje sturen. Graag zien wij je berichtje tegemoet.

Groetjes,

Alex
Beste Schokker,

Welkom op het Simyo forum!

Als je onlangs een overstap hebt aangevraagd van Simyo prepaid naar een abonnement ontvang je eerst een nieuwe simkaart voor het abonnement (regulier formaat). Pas na activatie van deze simkaart kunnen wij je een micro simkaart doen toekomen. Wij verzoeken je om na de activatie van de nieuwe simkaart nogmaals een micro sim aan te vragen, dat kan via dit forum of via de e-mail.

Groetjes,

Manisha

Beste Manisha,
Bedankt voor je snelle reactie. Ik was er al een beetje bang voor dat het zo zou moeten lopen. Blijft een verbeterpunt. Ik wacht de nieuwe simkaart af.
Met vriendelijke groet,
Schokker
Reputatie 2
Badge +4
Beste Schokker,

Welkom op het Simyo forum!

Als je onlangs een overstap hebt aangevraagd van Simyo prepaid naar een abonnement ontvang je eerst een nieuwe simkaart voor het abonnement (regulier formaat). Pas na activatie van deze simkaart kunnen wij je een micro simkaart doen toekomen. Wij verzoeken je om na de activatie van de nieuwe simkaart nogmaals een micro sim aan te vragen, dat kan via dit forum of via de e-mail.

Groetjes,

Manisha
Beste Fili,

Welkom op het Simyo forum!
Wij hebben zojuist een micro simkaart verzonden naar je woonadres. Na ontvangst van de micro sim kun je contact met ons opnemen om deze te laten activeren. Je kunt in de tussentijd nog gebruik blijven maken van je reguliere simkaart.

Groetjes,

Manisha

Manisha

Beste Manisha,
Twee dagen geleden heb ik een simyo-abonnement aangevraagd, i.p.v m'n simyo-prepaid. Tegelijkertijd heb ik per mail gevraagd om een micro-sim i.p.v. een gewone sim, in de veronderstelling dat je met een abonnement toch een nieuwe simkaart krijgt. Uit de berichten die ik bij jou zie binnenkomen, maak ik op dat ik m'n verzoek nog beter aan een moderator kan richten dan aan de klantenservice. Bij deze dus!
Bij voorbaat dank & met vriendelike groet,
Schokker
Reputatie 2
Badge +4
Beste Wouter,

Allereerst onze excuses voor het ongemak.
Wij zullen de micro simkaart morgen kosteloos verzenden naar uw woonadres. Deze kun je binnen 2 werkdagen verwachten. Na ontvangst van de micro sim kun je (telefonisch) contact met ons opnemen om de micro simkaart te activeren op 0800-0232300. De kosten voor de eerder bestelde vervangende simkaarten zullen we kwijtschelden. Dit bedrag zal per aansluiting verrekend worden op de eerstvolgende factuur (maart). Deze verschijnt in april op je persoonlijke pagina.

Groetjes,

Manisha
Badge
Beste manisha,
Ik heb zojuist een mail verstuurd met de volgende informatie:
Beste simyo,Ik heb onlangs een nieuwe simkaart aangevraagd via het kopje selfservice en dan aanvragen vervangende simkaart. Echter ging dit op mijn vorige account (oud lowcall account) via een email. Ik had verwacht dat dit ook weer zo zou gaan en heb toen op bevestig geklikt. Dit was echter niet het geval en kreeg een simkaart meteen opgestuurd. Nu had ik vlak daarna een mail gestuurd met daarin het probleem dat ik een micro simkaart wou ontvangen en niet een gewone simkaart. Echter heb ik nu een gewone simkaart ontvangen en is er dus niet naar mijn email gekeken. Ik heb nog maar net mijn abonnement zoals in het systeem terug te zien is dus ik had helemaal geen nieuwe simkaart nodig. Ik wou alleen een micro ontvangen. Het kost me nu dus weer extra kosten om een micro aan te vragen. Echter was ik bij mijn oude lowcall account niet goed ingelicht en heb voor dat 06 nummer ook een micro aangevraagd. Als ik nu een micro zou aanvragen zou mij dit dus in totaal 15 euro gaan kosten terwijl ik aan 2 van deze simkaarten niks heb gehad. Dit vind ik onzin en zit dus niet te wachten op deze kosten. Ook ben ik al 2 maanden bezig om eindelijk mijn iphone werkend te krijgen. Enkele problemen zijn op de volgende link van jullie forum terug te vinden:
https://forum.simyo.nl/internet-62/internet-gaat-via-mijn-belminuten-niet-via-bundel-200mb-1468/Mijn nummer is: 0615****40
Mijn simkaartnummer is: 49***121
Ik hoop dat jullie mij een gratis microsim zullen opsturen en de kosten van de huidige opgestuurde gewone simkaart kwijt zullen schelden. Ik heb onderhand al zoveel extra kosten gemaakt. Ik sta op het punt om over te stappen naar een andere provider! Met vriendelijke groet,
Wouter
Zou u hier voor kunnen zorgen? Sinds dit al mijn tweede mailtje hierover is en ik de afgelopen dagen nog steeds geen antwoord erover heb gehad.


Met vriendelijke groet,
Wouter
Reputatie 2
Badge +4
Beste Fili,

Welkom op het Simyo forum!
Wij hebben zojuist een micro simkaart verzonden naar je woonadres. Na ontvangst van de micro sim kun je contact met ons opnemen om deze te laten activeren. Je kunt in de tussentijd nog gebruik blijven maken van je reguliere simkaart.

Groetjes,

Manisha

Manisha

Reageer